Jump to content

game procent

Recommended Posts

Geplaatst:
@Ruurd31, ik weet zeker dat ik meer dan 500 keer gechaet heb op de ps2 (kan het op dit moment niet nachecken) maar alsnog is er niks gebeurt en ik heb nog steeds hetzelfde aantal %.

ik zal ff snel checken hoeveel keer ik heb gecheat

Geplaatst:
Misschien is er nog weer een stuk grond door de ballas of vagos overgenomen.

die twee gangs kunnen mij niks meer maken ,ik heb alles ,100 %

btwik heb maar 24 gecheat,en alle huizen in heel sa opgekocht ,nu heb ik inmiddels een percentage van 78,07 %,alles is opgelost ,maar heb ik nog wel kans om de game honderd procent uit te spelen ???

Geplaatst:

Dat kan ik zo niet echt weten, het hangt ervan af wat je nog allemaal van missies moet doen en objectives.

Het kan dus altijd nog, ook al heb je gecheat, dat je die 100% haalt. Het omgekeerde kan ook nog altijd natuurlijk.

Geplaatst:
kheb een keer gecheat, toen ik met ryder moest inbreken

nu heb ik wel spijt, het ging zo:

toen ik die vent daar had gewekt, kamen de flikken en schieten die vrachtwagen juist in brand de straat voor de pay&spray dus heb ik ff de health cheat gedaan, en missie gehaald, met die 250000$ heb ik lowriders getuned, kheb er nu nog altijd een in grovestreet garage staan.

maar ik wil toch geen 100% halen, ik vind die hoefijzers en oesters nooit

je kan oesters en hoefijzers etc. allemaal opzoeken in de walktrough of op wikigta

Geplaatst:

kheb een keer gecheat, toen ik met ryder moest inbreken

nu heb ik wel spijt, het ging zo:

toen ik die vent daar had gewekt, kamen de flikken en schieten die vrachtwagen juist in brand de straat voor de pay&spray dus heb ik ff de health cheat gedaan, en missie gehaald, met die 250000$ heb ik lowriders getuned, kheb er nu nog altijd een in grovestreet garage staan.

maar ik wil toch geen 100% halen, ik vind die hoefijzers en oesters nooit

je kan oesters en hoefijzers etc. allemaal opzoeken in de walktrough of op wikigta

ik hoef geen enkele echte missie voor het verhaal meer te doen ,alleen nu nog die oesters ,photo opps en gravity text en nog meer dingen te zoeken :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...