Jump to content

Hulp nodig bij mn Ferrari F1

tedhoffer

Recommended Posts

Ik wil beginnen met mn excuses voor de dubbelpost, maar in modding hulp was er (tot nu toe) niemand die me kon helpen.

Het verhaal zit zo: Ik draai hier lekker op Windows XP x64 edition en nu is mn Zmodeler geflipt...

Alles gaat goed totdat ik mn model wil exporteren naar een .dff file. Nu was mijn vraag of iemand me kan helpen met het afronden van het Ferrari F1 project...Het is trouwens alleen maar een uit Grand Prix 4 geconverteerde wagen.

Wie de het Zmodeler model wil zien ... --> klik hier <--

Mensen die me willen/kunnen helpen moeten ff een persoonlijk bericht sturen dan stuur ik de files wel door.

Alvast bedankt.

Delen op andere websites

Dat je in het moddinforum niet geholpen bent is logisch, waarschijnlijk heb je het in het topic gepost met ideeën voor mods, en al zet je daar tweehonderdmiljoen ideeën neer, niemand die erop reageerd. Je kunt beter even een ervaren modder aan z'n jasje trekken via PB, of in de Master Tutorial List kijken voor meer hulp. Hier moet je nu eenmaal niet zijn voor hulp bij het modden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...