The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Hoi, Ik heb geloof ik een Easter Egg gevonden. In Vice City staan bij het vliegveld en de legerbasis allerlei reclameborden en eentje vond ik lijken op Disney World. Hier mijn voorbeeld. Het lettertype lijkt erg op elkaar, kijk maar naar de "N" en de "L". Ze hebben "Disney World" blijkbaar veranderd in "Fun World". Ik heb een plaatje gezocht van Disney World en de kleur wat gepaster gemaakt. Graag de vraag aan jullie of dit een Easter Egg is. *SORRY als dit al bekend was...* Edit: In de topicnaam staat meervoud Easter Eggs, maar moet enkel Easter Egg zijn en kon t niet meer veranderen. Bewerkt: 9 november 2005 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Ik denk dat dit al bekend was. Tenminste ik had het al ontdekt leden, superleden, megaleden en gasten kunnen de topicnaam niet veranderen Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ik denk dat dit al bekend was. Tenminste ik had het al ontdekt ok, sorry dan. Zag het alleen niet staan op de Wikigta. Bewerkt: 9 november 2005 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Toch goed gevonden, the Golden Fighter. Ik zag de overeenkomst niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Het staat inderdaad niet op wikiGTA, dus heb je dat zeer goed gevonden. Ik heb het ook nog niet gelezen hier op het forum, ookal hebben mensen dit al gezien. We kunnen dit wel gebruiken om op wikigta te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Ok, bedankt. Ik had toevallig het lettertype dus ik herkende het een beetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb hem toegevoegd in de WikiGTA. Bedankt voor het melden dat deze nog ontbrak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.