Ewoud Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Op 23 november komt de nieuwe film van harry potter uit. Harry Potter en de Vuurbeker Hieronder een kleine beschrijving: Harry kan niet wachten tot hij terug mag naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus, om aan zijn vierde schooljaar te beginnen. Maar voor het zover is, wordt hij door de familie Wemel op spectaculaire wijze bij de Duffelingen opgehaald, om mee te gaan naar de finale van het WK Zwerkbal! Harry weet dan nog niet dat er dat jaar op Zweinstein een nog groter en spannender evenement zal plaatsvinden. Ondanks alle opwinding en magische gebeurtenissen, probeert hij zich toch op zijn lessen te concentreren. Ondertussen zijn er allerlei tekenen die er op wijzen dat Voldemort, met behulp van Duistere tovenaars, weer aan kracht begint te winnen. De angst dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden opnieuw zal toeslaan, wordt steeds groter... De film schijnt 3 uur te duren eigelijk veel te kort Hier kan je alvast een trailer bekijken en meer info vinden: http://harrypotter.warnerbros.com/gobletoffire/index.html http://harrypotter.nl.warnerbros.com/goble...=wb_homepage_nl Niet reageren als je niks aan harry potter vind. Bewerkt: 9 november 2005 door Ewoud Reageren
Juice Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Harry Potter is cool! Ik ga hem zeker op DVD kopen! Hij is ook voor 12+. Ik heb tot nu toe alle Harry Potter-films gezien. Dus deze ga ik weer kijken! Tot nu toe waren alledrie de Harry Potter-films een succes. Juice Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Velen vinden Harry Potter een beetje kinderachtig, ook de spelletjes, die ik ook niet echt leuk vind, zal wel aan mijn leeftijd liggen. maar de films zijn altijd wel heel mooi en spannend. Ik zal hem zeker gaan kijken wanneer hij uitkomt. Bewerkt: 9 november 2005 door Dizzee Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Niet reageren als je niks aan harry potter vind. Waarom niet? een forum is toch iets om over een bepaald onderwerp je mening te geven? Anders krijgen we aleen maar reactie's van: Ik vind Harry Potter geweldig? Hoe kan er dan ooit een goede discussie ontstaan? + in dit land mag iedereen zijn mening geven. Uit protest vind ik Harry Potter nix aan! Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Niet reageren als je niks aan harry potter vind. Waarom niet? een forum is toch iets om over een bepaald onderwerp je mening te geven? Anders krijgen we aleen maar reactie's van: Ik vind Harry Potter geweldig? Hoe kan er dan ooit een goede discussie ontstaan? + in dit land mag iedereen zijn mening geven. Uit protest vind ik Harry Potter nix aan! Ik heb geen zin in nutteloze discussies dit is gewoon voor de fans niet discussie over of je harry potter wel of niet leuk is. Dat is bederf voor andere!. Even voor de duidelijkheid een forum draait niet alleen om discussie een forum is een gemeenschap waar je gezellig met elkaar kan praten over onderwerpen die je intresseren en die je leuk vindt! Bewerkt: 9 november 2005 door Ewoud Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Niet reageren als je niks aan harry potter vind. Waarom niet? een forum is toch iets om over een bepaald onderwerp je mening te geven? Anders krijgen we aleen maar reactie's van: Ik vind Harry Potter geweldig? Hoe kan er dan ooit een goede discussie ontstaan? + in dit land mag iedereen zijn mening geven. Uit protest vind ik Harry Potter nix aan! Ik heb geen zin in nutteloze discussies dit is gewoon voor de fans niet discussie over of je harry potter wel of niet leuk is. Dat is bederf voor andere!. Idd, dat jij er nou niks aanvind. Anderen vinden het wel leuk, zoals ik. De boeken vind ik niet meer zo super en HP in het algemeen ook niet meer zo. Maar toch moet ik ze gewoon zien en lezen. Eerst was ik heel erg HP fan, maar doordat er zo'n lange tijd tussen zat dat die boeken en films verschenen ben ik er niet meer zo'n fan van. Maar deze moet ik hoe dan ook zien . Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik lees alle boeken, en kijk alle films ik kan niet wachten op deze nieuwe film en het nieuwe boek. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik vind het wel leuke films van HP, ze zijn altijd spannend. Reageren
Damos Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ze zijn wel leuk door de spanning. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik lees alle boeken, en kijk alle films ik kan niet wachten op deze nieuwe film en het nieuwe boek. Ik heb vandaag het nieuw boek besteld en hoop hem de eerste dag op te kunnen halen. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik vind HP zeer mooie films en boeken,ook is het zeer spannend Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik lees alle boeken, en kijk alle films ik kan niet wachten op deze nieuwe film en het nieuwe boek. Ik heb vandaag het nieuw boek besteld en hoop hem de eerste dag op te kunnen halen. Ik heb het boek al in het engels gelezen . Ik vind het daarom dus ook niet meer nodig om hem nog te kopen. Maar me broertje wil hem ook lezen dus in het Nederlands komt hij zo en zo. Ik zal niks verklappen van het boek maar ik moet je vertellen er komen een aantal erg onverwachten dingen in! (ik hou het spannend:P) Reageren
rick15465 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 yes eindelijk weer een nieuwe en dan ook nog het boek: HAlf-bloed prins vertaald. Prachtige maanden Reageren
Froop Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb het niuewe boek niet gelezen maar ik weet wie de halfbloed prins is en wie er dood gaat. De antwoorden zul je niet zomaar bedenken. Maar de nieuwe film lijkt me vet. Ik ga hem zeker kijken in de bioscoop. Ik heb nog een vette trailer gezien, ik zal hem opzoeken. Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik lees alle boeken, en kijk alle films ik kan niet wachten op deze nieuwe film en het nieuwe boek. Ik heb vandaag het nieuw boek besteld en hoop hem de eerste dag op te kunnen halen. Ik hem hem al een maand geleden besteld, ik kan echt niet wachten. 19 Nov. komt hij als het goed is, dus nog 10 dagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.