Jump to content

Harry Potter en de Vuurbeker

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb alles al 3X gehoord, eerst in een atrikel over een man die zelfmoord pleegde nadat hij de spoilers las (die ook heel leuk in het artikel zelf stonden), vervolgens hoorde ik het nog eens op school :cab:

Over het algemeen lees ik niet zo veel meer, maar voor HP maak ik toch wel wat tijd vrij :)

Ik heb het hier over het nieuwe boek, nu even over de nieuwe film:

Aangezien deel 4 wel de spectaculairste van de reeks is tot nu toe, lijkt me de ook vet! Vooral het toernooi ;)

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

4

• Typhoon

3

• .Maze.

3

• TheGuardian

3

Geplaatst:

Ik heb de kaartjes hier al liggen, ik ben er altijd het snelste bij. :puh: In deze film komen normaal ook 4 draken in voor, die wil ik echt zien. :)

Geplaatst:
Ik heb alles al 3X gehoord, eerst in een atrikel over een man die zelfmoord pleegde nadat hij de spoilers las (die ook heel leuk in het artikel zelf stonden), vervolgens hoorde ik het nog eens op school :cab:

Over het algemeen lees ik niet zo veel meer, maar voor HP maak ik toch wel wat tijd vrij :)

Ik heb het hier over het nieuwe boek, nu even over de nieuwe film:

Aangezien deel 4 wel de spectaculairste van de reeks is tot nu toe, lijkt me de ook vet! Vooral het toernooi ;)

Heb ik ook, ik lees bijna nooit (behalve als het moet voor school), maar die boeken van Harry Potter spreken me aan, normaal houdt ik niet zo van het Fantasy genre maar dit spreekt me echt aan.

Ik heb nu alle boeken gelezen en heb ze hier ook alle 5 (binnenkort 6) hier thuis liggen. Ik vindt 4de boek ook het mooist, ik begrijp wel dat hij voor 12+ is, want voor iemand onder 12 (sorry Silverwing ;) , ook al gaan de meeste -12 er gewoon naartoe, de bioscopen zijn daar meestal niet zo strikt mee), maar voor mensen onder 12 kan hij wel heftig zijn, vooral de 3de opdracht en zijn gebeurtenissen op het kerkhof zijn wel spannend. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, kijk ik echt uit naar de film en het nieuwe boek. Ik heb al wel wat geruchten en feiten gelezen van het nieuwe boek. Ik weet jammer genoeg al wie de halfbloed prins is, maar nog niet wie er dood gaat, en dat hoef ik ook niet te weten, wel natuurlijk maar dat lees ik in het boek ;). Nog 10 dagen, ik zit nu al af te tellen. En een week daarna dacht ik komt de film?, hij is al in wereldpremiere want dat was op het nieuws, maar de nederlandse premiere is de 21e (gok).

Geplaatst:

Die ga ik cker in huis halen (op mijn maniertje :puh:) ik ben echt een Harry Potter fan :D hij lijkt me meesterlijk ze worden steeds beter die films

Geplaatst:

Ik heb alle boeken al gelezen, behalve de 6de en de 7de :bonk:

En ook alle 3 de films gezien, kan niet wachten op de 4de

Geplaatst:

Die zijn ook nog niet in NL versie uit wel bijna!

Boeken zijn echt vet films ook, en de games zijn ook lollig!

Geplaatst:

Ik ga 27 november,met heel wat vrienden,nederlanders en belgen,en alle leeftijden wat door elkaar,naar harry potter en de vuurbeker kijken.ALs jullie willen,wil ik hier gerust verslag over achterlaten dan.Wel met toestemming van topic starter dan :)

Geplaatst:
In deze film komen normaal ook 4 draken in voor, die wil ik echt zien. :)

Dat is voor mij ook een + reden om hem te gaan zien, zoiezo vind ik deel 4 van harry potter 1 van de spannenste boeken ooit, ik heb hem ooit 2 maanden laten liggen omdat ik hem te eng vond, maar nu ben ik wat ouder en heb hem inmiddels 3 keer gelezen (ben hem kwijt tot mijn grote spijt) en die trailers maken het alleen maar nog spannender.

Ik ga waarschijnlijk met mijn moeder, vriend van mijn zus, zus zelf, die laatste is een nog grotere harry potter fan.

Geplaatst:

Ik ga zo naar mijn oma fietsen (10 minutjes na nu ofzo) en dan gaan we samen deel 6 kopen, we doen het samen omdat zij voor mij deel 1t/m4 heeft gekocht vroeger.

Geplaatst:

ik had vanacht om 0.04 het boek al al gelijk het 1e hoofdstuk gelezen egt chill boek!!

de film lijkt me ook leuk ik ga er volgend weekend heen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...