sniffel Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 hoe kan ik in gta san andreas van spoor wisselen met de trein wie kan mij helpen afz sniffel Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Die vraag is al eens gesteld dacht ik, je kan de volgende keer beter de zoekfunctie eerst gebruiken. Maar ik zal toch nog eens antwoorden. Er is dus geen mogelijkheid om van treinspoor te wisselen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Dat topic waar Dizzee het over heeft staat hier. Het kan dus inderdaad niet, wat tegen de realiteit in is. Je kan namelijk wel twee kanten op rijden met een trein. Als dat in real life zou kunnen, zouden er zware ongelukken gebeuren. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik weet dat er al heel wat topic over zijn, maar je kunt ook treinmissies doen. Als je in de trein zit druk je op 2, en start je de missie er zijn 2 levels. 1 level is 1 rondje langs alle stations dan heb je level 1 gehaald en kun je iets anders doen (bijv. Saven), als je dan later weer zin hebt om de missie te doen dan kun je level 2 starten. Je beloning van een missie is geld$! Ruurd31.. :'D Reageren
the master gamer Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik heb die vraag ook al is gesteld maar het is dus niet mogelijk Reageren
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 best wel jammer nu maar hopen dat het bij LCS wel kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.