killer90_666 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Hey mensen, ik heb GTA : San Andreas en ik wilde de N00bmod instaleren(van Wauzie en Eclipse). Ik heb hem gewoon van Gtagames gedownload en het geinstaleerd, maar hij doet het niet. Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan maar kunnen jullie mij daarmee helpen ? Van de Readme. word ik ook niet wijzer. Dus ik weet niet in welke map ik hem moet plaatsen of hoeft dat helemaal niet ? @~> GizmO <~, bedankt voor het te melden. Bewerkt: 11 november 2005 door killer90_666 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 hey mensen ik heb gta sa en ik wilde eens noobsmode instaleren wat ik hier heb gedownload en ik heb het geinstaleert maar hij doet het niet ik denk dat ik iets verkeert heb gedaan maar wat kunnen jullie mij helpen ik heb ook al de lees me gelzen maar daar snap ik ook niks van maar kan iemand mij helpen dat ik die en een of andere map moet doen ofzo jullie kunnen mij toevoegen killer_marco_slayer (at) hotmail DOT com en als je dat niet wilt reageer dan gr killer90_666 ps ik hoop dat jullie wel reageren wat rood is mag niet. Je mag in je posts geen E-mail adressen hebben Daar kan je een warn voor krijgen. Dus ik zou oppassen En ik heb ook wel eens geprobeerd maar het was niet gelukt. Miss kan je Wauzie of Eclipse PM-en Dat zijn de makers van de NooB-Mode GizmO Reageren
killer90_666 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik zal Eclipse of Wauzie dan raadplegen, en ik hoop dat zij erop kunnen antwoorden. Toch bedankt voor je reactie. Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Probeer een New game, geen load game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.