::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Na een lkkr dagje school dacht ik: goh, laat ik maar eens gaan MSN'en. Ik doe de pc aan, MSN opstarte, je weet het wel. Dus ik mijn gebruikersnaam enz invullen, doet ie het niet!! Hij geeft een of andere fout aan dat ik niet in kan loggen. dan krijg ik een scherm waar hij alles in controleerd: Internet,de toegang enz. Dan geeft ie aan dat alles goed functioneerd. Dan druk je op ok. toen probeerde ik opnieuw in te loggen. Gaat mijn w8woord ineenkeer weg! Het wil echt niet! En ik heb ook al op msn.nl gezien! Bale Sorry heb geen plaatjes want ik heb het eraf gedaan. Komen later wel Bewerkt: 9 november 2005 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Crifox Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Herinstaleer je msn en start ecentueel opnieuw op, ik denk dat dat het wel verhelpt. BTW, welke versie ? Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Herinstaleer je msn en start ecentueel opnieuw op, ik denk dat dat het wel verhelpt. BTW, welke versie ? heb ik ook al geprobeerd, maar wil niet Versie: 7.2 Reageren
Crifox Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Erg vreemd, stuur anders een mailtje naar Microsoft/MSN. Misschien kunnen zij je helpen met je probleem. En als dat niet werkt moet je anders maar je pc opnieuw instaleeren. Reageren
Juice Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Heb je het thuis al wel geprobeert of het thuis lukt. Als je het dan nog niet lukt, kun je nog een mail naar Microsoft sturen, zoals hierboven al gezegt werd. Even afwachten En anders moeten we gaan nadenken over MSN gehackt. Bewerkt: 10 november 2005 door Juice Reageren
Froop Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Welke foutcode krijg je? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ik MSN zelf helemaal niet (meer) maar uit mijn MSN-periode weet ik dat er voor Nederland 6 servers beschikbaar zijn om de berichtenstromen te regelen. Ongetwijfeld is er iets mis met 1 van die 6 (of meerdere natuurlijk) waardoor je thans niet kan inloggen. Ik durf derhalve te beweren dat als je het morgen of in het ergste geval zaterdag weer probeert je zonder problemen binnenloopt. Zou dus gewoon even afwachten...mocht ie het na een aantal dagen nog niet doen, tsja dan moet je verdere actie ondernemen. PS: er ligt wel een werkende internetverbinding? M.a.w. internet doet het wel? Bewerkt: 10 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
-Roy- Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) er ligt wel een werkende internetverbinding? M.a.w. internet doet het wel? Hoe kan hij hier anders posten? Bewerkt: 10 november 2005 door royboyvdv Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik had dat probleem ook. Nu is het verholpen. Ik denk dat je de foutmelding krijgt van: Probleem Oplossen, en dan dat je Gateway offline is. Om het te verhelpen is denk ik gewoon Systeem Herstel gebruiken. Dit heb ik ook gedaan, en toen lukte het. Ik weet het niet zeker of die het bij jou ook kan doen. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Welke foutcode krijg je? ik heb alle opgenoemde dingen al gebrobeerd, maar het werkt nog sateeds niet. en het light(volgens mij) ook niet aan de gateway. ik krijg de fout: 8100035b Dit staat op MSN: Hoe los ik de problemen 81000365, 8100035b of 80072EFD op? Als je je niet kunt aanmelden bij MSN Messenger, is het mogelijk dat de verbindingsinstellingen in MSN Messenger beletten dat je verbinding maakt met Microsoft® .NET Passport of Microsoft® .NET Messenger Server Service. Je kunt deze problemen veelal opsporen en verhelpen met MSN Messenger Problemen met verbinding oplossen. Het hulpprogramma Problemen met verbinding oplossen start automatisch als MSN Messenger een verbindingsprobleem constateert. Als je Problemen met verbinding oplossen niet wilt gebruiken of als dit het probleem niet oplost, kun je het volgende proberen: 1.Klik op het menu Extra en klik daarna op Opties. 2.Klik in het linkervenster op Verbinding. 3.Klik onder Verbindingsinstellingen op Verbinding testen. Als je Problemen met verbinding oplossen gebruikt om je computer te controleren, wordt er getest op verbindingsproblemen en worden instructies gegeven voor het oplossen van de problemen. 4.Optioneel: geavanceerde probleemoplossing uitvoeren Voor het oplossen van problemen met jouw specifieke type verbinding, klik je op Geavanceerde instellingen. Controleer in het dialoogvenster Geavanceerde verbindingsopties of de instellingen voor jouw type verbinding correct zijn. Als je je verbinding wilt testen, klik je op de knop Testen. Klik op OK en klik nogmaals op OK. 5.Klik op OK. Wanneer je deze instellingen kiest, gebruikt MSN Messenger indien mogelijk de verbindingsinstellingen van Microsoft® Internet Explorer. 6.Probeer je opnieuw aan te melden bij MSN Messenger. ----------------------- Ik heb dit ook gebrobeerd maar het wil niet. En zoals ik ook al zei mijn w8woord gaat dan ook ineenkeer weg als ik op aanmelden heb gedrukt Op MSN online enz wil ie wel. Greetz Yef Reageren
Froop Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Misschien dat je msn een tijdje met rust moet laten. probeer over een paar uur maar weer, dat lukt altijd bij mij. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Hier de plaatjes Hier heb ik plaatjes van mijn probleem: Opstarten MSN Gegevens ingevuld Nadat ik op aanmelden heb gedrukt gebeurt dit Alles blijkt goed te zijn... dus ik klik op herstellen En dan gaat mijn w8woord weg!! En als ik het opnieuw invul gat het weer weg! Help me a.u.b. Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Staat je firewall van Windows aan? Misschien dat het daar aan ligt, probeer die eerst eens uit te zetten... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ...Dan druk je op ok. toen probeerde ik opnieuw in te loggen. Gaat mijn w8woord ineenkeer weg! Het wil echt niet! ... Je moet ook mij onthouden en wachtwoord onthouden aangevinkt hebben. En in dat scherm moet je op Problemen Oplossen klikken. Dan gaat hij ff wat doen en daarna druk je op opnieuw starten. Als hij dan klaar is moet je het nog een keer proberen. Ik hoop dat het lukt! Flitskikker Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ... Dan druk je op ok. toen probeerde ik opnieuw in te loggen. Gaat mijn w8woord ineenkeer weg! Het wil echt niet! ... Je moet ook mij onthouden en wachtwoord onthouden aangevinkt hebben. En in dat scherm moet je op Problemen Oplossen klikken. Dan gaat hij ff wat doen en daarna druk je op opnieuw starten. Als hij dan klaar is moet je het nog een keer proberen. Ik hoop dat het lukt! Flitskikker gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.