Flitskikker Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Misschien dan meerdere keren Problemen Oplossen doen? Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Misschien dan meerdere keren Problemen Oplossen doen? Wil ook niet. En MSN wist ook niet wat het probleem kon wezen EDIT: Khad MSN mail gestuurd dat bedoel ik ewrmee Bewerkt: 11 november 2005 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Ik had zo'n soort probleem ook bij MSN, alleen dan zonder dat je wachtwoord ineens verdween. Ik heb toen de nieuwste versie van Direct X geïnstalleerd. Daarna werkte MSN perfect. Probeer dus ook eens de nieuwste versie van Direct X te installeren. Succes ermee! Bewerkt: 11 november 2005 door Froodooo Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik had zo'n soort probleem ook bij MSN, alleen dan zonder dat je wachtwoord ineens verdween.Ik heb toen de nieuwste versie van Direct X geïnstalleerd. Daarna werkte MSN perfect. Probeer dus ook eens de nieuwste versie van Direct X te installeren. Succes ermee! thnxs voor de tip maar wil niet Ik heb hem gedownd, geinstalleert en gebrobeerd maar wil dus nie Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Naast de nieuwste versie van Direct X, heb ik ook de nieuwste driver van NVIDIA geinstalleerd. Ik weet niet of dat voor jou geschikt is, maar ik zeg het maar even. Degene die ik heb gedaan is deze: Klik! Dan moet je ze allemaal doen volgens mij. Succes en ik hoop dat het lukt! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 volgens mij weet iemand jou wachtwoord en heeft het veranderd Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Naast de nieuwste versie van Direct X, heb ik ook de nieuwste driver van NVIDIA geinstalleerd.Ik weet niet of dat voor jou geschikt is, maar ik zeg het maar even. Degene die ik heb gedaan is deze: Klik! Dan moet je ze allemaal doen volgens mij. Succes en ik hoop dat het lukt! Snap er geen bal van srry volgens mij weet iemand jou wachtwoord en heeft het veranderd Nee, want dan geeft ie aan dat het w8woord fout is. Reageren
Ferre Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Zelf heb ik ook een foutmelding soms, maar dan is de firewall nog niet gealden. En anders is m'n gateway offline, server bezet enz.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.