Jump to content

Haaien


Caltson

Recommended Posts

hey

ik heb juist iets gelezene over san andreas

ze zeggen dat er haaien rond de dokken zwemmen:

Sharks: Sharks often appear around the docks. They don't seem to interact with your game though. No JAWS that eats CJ.

kan iemand dit aub nog ff uitchecken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben al een vaak in het water geweest en nog nooit heb ik een haai gezien. er is wel trouwens een mod die 1 van die andere dieren vervangt door een haai!

dokken? havens zul je bedoelen!

Bewerkt: door dmx
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb ook nog nooit een haai gezien. Wel al vissen, een schildpad en een dolfijn maar vanaf dat je in de buurt komt, zwemmen ze gewoon weer weg. Dus zouden er haaien zijn, doen die gewoon hetzelfde en eten je dus niet op. :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben al een vaak in het water geweest en nog nooit heb ik een haai gezien. er is wel trouwens een mod die 1 van die andere dieren vervangt door een haai!

dokken? havens zul je bedoelen!

met de dokken bedoel ik de haven van LS,ik ben er nog nooit geweest(of toch bijna niet)

maar kan nu iemand gaan checken,ik zou dit wel es willen weten

trouwens bedankt voor die mod,maar ik heb sa op ps2.

Toch bedankt en Greetz!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ze er wel waren dus ik ging op zoek op internet maar het is een mod dus..

Je hebt schildpadden,vissen,vogels, en dolfijnen en zeesterren meer niet denk ik.

Vind ik spijtig het zou wel lollig zijn als c.j. word opgegeten(al kan ik op dit moment niet lachen).

MOD ->>

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gaan kijken in de dokken van Los Santos,en in de Haven van San Fierro.

er zwommen geen haaien,en spijtig genoeg heb ik sa op ps2...want die mod lijkt echt wel de max!

toch bedankt.laat dit topic nu rusten dan tot iemand er een haai ziet zwemmen(met foto en zonder mod aub.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

op de site waar dit(=haaien iets) staat staat ook dat een ventje (met foto) de panoptican is maar dat soort kom je overal tegen :?

mischien hebbe die pipo's van die site btw een dolfijn voor een haai aangezien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...