Jump to content

Shooting range tests

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

Hoe kan je de shooting range makkelijk uitspelen?ik zit vast bij de shotgun,fase 3 waarbij je met die anderen moet strijden.

heeft iemand hier aub een goede truc voor??

Geplaatst:

Een goede truc zou de volgende kunnen zijn: zorg ervoor dat je voor alle wapens waarmee je in de shootingrange moet schieten de hoogste skill hebt. Dus voor het (uit mijn hoofd) pistool, de Uzi, het shotgun en de AK47?. De hoogste skill bereik je door veel te schieten in het spel. Ook handig is om een auto in je garage te zetten, deur open laten gaan en op de auto gaan schieten. Als hij in brand staat stapje naar achteren doen, garagedeur laten dichtgaan. Als je vervolgens de deur weer open doet staat de auto weer puntgaaf voor je en kan je weer aan de gang. Doet wonderen voor je skill. Even alle wapens op die manier doen en de shootingrange is yours...en als het echt niet lukt vraag je maar een save-game aan in dit

<<<KLIK>>> forum, dan doet iemand anders hem even voor je. Wel de regels volgen voor het plaatsen van je save-game natuurlijk.... :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

maar die shooting range dient om je skill omhoog te halen, je moet een proberen mensen neer te schieten zonder die auto lock, dan leer je zelf mikken en lukt die shooting range wel

ow ik zie juist dat het nie over ps2 gaat, dan negeer dit maar

Bewerkt: door NineEleven
Geplaatst:
maar die shooting range dient om je skill omhoog te halen, je moet een proberen mensen neer te schieten zonder die auto lock, dan leer je zelf mikken en lukt die shooting range wel

ow ik zie juist dat het nie over ps2 gaat, dan negeer dit maar

Niet alleen voor je skill. Je moet het ook halen voor 100%. Het eist gewoon veel oefening. De Pistol en Micro SMG vallen wel mee. Maar vanaf Shotgun zijn je tegenstanders best goed. Veel blijven oefenen en je haalt 't wel :)

Geplaatst:

Bij de pistolen, AK, en Uzi kun je wel aan 1 stuk doorschieten. Het herladen gaat best snel en je hebt veel kogels in je pistool/uzi of Ak. Als je bij de shotgun komt moet je snel en goed richten anders verlies je! Bij de rest gewoon op het mens (beeld of pop) veel rondschieten en wel een beetje richten dan gaat het snel en makkelijk!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

shotgun moet je niet echt mikken gewoon knallen, de kogel vespreid zich en raakt meestal wel een deel van de pop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...