Jump to content

Te aggressief

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind GTA helemaal niet te Agressief, en de game is trouwens 18+ geworden, vanwege dat er Sex in het spel zit, misschien ook vanwege het velen knallen, maar er zijn echt ergere spellen

Ook zie je niet echt veel bloed, alleen het kan mensen wel Agressiever maken, maar iedreen heeft zo zijn eigen mening

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Da_player

10

• Giorgo

5

• Ruurd31

4

• GTA Gangster

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mijn ouders vinden het niet goed dat ik op mensen schiet in SA.

Mag wel op auto's en zo schieten.

Alsof daar geen mensen in zitten. :puh:

Hoe gaan jou ouders controleren dat je het doet en Ruurd31

ik zei niet dat ik het een stom spel vond alleeen in sommige landen vinden ze dat blijkbaar wel

Weet ik, maar ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Als mensen het spel niet goed vinden, moeten ze het maar beter niet doen. Voor de GTA-freaks is dit spel super!

Ruurd31..

Geplaatst:

toen ik vice city ging kopen plakte ik een stikkertje op het 18+ tekentje, maar nu met san andreas mocht het gewoon van me moeder

Geplaatst: (bewerkt)
toen ik vice city ging kopen plakte ik een stikkertje op het 18+ tekentje, maar nu met san andreas mocht het gewoon van me moeder

Hahaha...

Ik liet het gewoon zien en ze had er geen bezwaar mee.

Het ligt natuurlijk ook aan je karakter en leeftijd.

Als jij 11 bent maar al innerlijk 13 bent snap ik dat je moeder zegt dat het mag.

Als jij 11 bent en snel opvliegerig dan is je moeder er vast geen voorstander van.

Ik speel Gta al vanaf mijn 8ste. (Gta2)

Ik heb er nooit problemen mee gehad ofzoiets dergelijks.

Bewerkt: door W3sl3y
Geplaatst:

ik heb van een paar gevallen gehoord dat een paar kinsen mensen gingen slaan. later zijde ze dat ze dit deden omdat ze did in gta SA hadden gezien. Maar ik vind dat dit niet aan gta ligt maar aan de ouders, die hebben de veroontwoordelijkheid en moete inzien dat het zoals ik al eerder zij te agresief is voor b.v. kindjes van 8 :duh:

Geplaatst:

Inderdaad, als zij dit doen omdat ze het gezien hebben in gta, dan ligt dat aan hunzelf. Dan is er al iets niet goed in die jongens hun hoofd...

Geplaatst:

Ik speelde op mijn 9ende wel GTA Londen, dat was toen nog zo simpel, daar zijn ook geen missies waar je iets erg moest doen. Ik wist niet hoe ik saven moest ik ging altijd wat rondrijden en wat burgeroorlogjes doen! GTA Londen was minder grof dan nu!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Ja, ik ben wel met je eens dat GTA te aggressief is.

Maar belangrijker, is die aggresiefitijd ook invloed heeft op je leven.

Als je echt mensen gaat neer knallen met een minigun, dan kan je het beter niet spelen :bonk: .

Maar ik krijg geen neigingen om mensen met een 9mm door hun hoofd te schieten ofzo.

Het blijft gewoon een leuke game. :klap:

Geplaatst:

Laat het duidelijk zijn dat ik het zelf een geweldig spel vind, ik heb dit topic niet geopend om te vertelleen dat ik het te agressief vind

Geplaatst:

Ik word hier zo nijdig van

- je kiest het zelf of je het koopt

- het is 18 + dus je weet dat het zo is.

- ik weet veel ergere spellen

Precies of dat zijn echte mensen.!!!!!!!!!

GRRRRRRRR :@ :td:

Geplaatst:
Wel dan vind je dat maar.

Ik trek me er geen zak van aan.

Als je SA agressief vind koop het dan GVD niet !

Ben je zwak van begrip

Hoe vaak moet ik ***** nog zeggen dat ik het niet te aggressief vind maar dat het in sommige landen verboden is

Tjong zeg ga weg van dit forum

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...