Big-Bear Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik vind GTA helemaal niet te Agressief, en de game is trouwens 18+ geworden, vanwege dat er Sex in het spel zit, misschien ook vanwege het velen knallen, maar er zijn echt ergere spellen Ook zie je niet echt veel bloed, alleen het kan mensen wel Agressiever maken, maar iedreen heeft zo zijn eigen mening Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Mijn ouders vinden het niet goed dat ik op mensen schiet in SA. Mag wel op auto's en zo schieten. Alsof daar geen mensen in zitten. Hoe gaan jou ouders controleren dat je het doet en Ruurd31 ik zei niet dat ik het een stom spel vond alleeen in sommige landen vinden ze dat blijkbaar wel Weet ik, maar ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Als mensen het spel niet goed vinden, moeten ze het maar beter niet doen. Voor de GTA-freaks is dit spel super! Ruurd31.. Reageren
the master gamer Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 toen ik vice city ging kopen plakte ik een stikkertje op het 18+ tekentje, maar nu met san andreas mocht het gewoon van me moeder Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) toen ik vice city ging kopen plakte ik een stikkertje op het 18+ tekentje, maar nu met san andreas mocht het gewoon van me moeder Hahaha... Ik liet het gewoon zien en ze had er geen bezwaar mee. Het ligt natuurlijk ook aan je karakter en leeftijd. Als jij 11 bent maar al innerlijk 13 bent snap ik dat je moeder zegt dat het mag. Als jij 11 bent en snel opvliegerig dan is je moeder er vast geen voorstander van. Ik speel Gta al vanaf mijn 8ste. (Gta2) Ik heb er nooit problemen mee gehad ofzoiets dergelijks. Bewerkt: 10 november 2005 door W3sl3y Reageren
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik heb van een paar gevallen gehoord dat een paar kinsen mensen gingen slaan. later zijde ze dat ze dit deden omdat ze did in gta SA hadden gezien. Maar ik vind dat dit niet aan gta ligt maar aan de ouders, die hebben de veroontwoordelijkheid en moete inzien dat het zoals ik al eerder zij te agresief is voor b.v. kindjes van 8 Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Inderdaad, als zij dit doen omdat ze het gezien hebben in gta, dan ligt dat aan hunzelf. Dan is er al iets niet goed in die jongens hun hoofd... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik speelde op mijn 9ende wel GTA Londen, dat was toen nog zo simpel, daar zijn ook geen missies waar je iets erg moest doen. Ik wist niet hoe ik saven moest ik ging altijd wat rondrijden en wat burgeroorlogjes doen! GTA Londen was minder grof dan nu! Ruurd31.. :'D Reageren
Upstream Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ja, ik ben wel met je eens dat GTA te aggressief is. Maar belangrijker, is die aggresiefitijd ook invloed heeft op je leven. Als je echt mensen gaat neer knallen met een minigun, dan kan je het beter niet spelen . Maar ik krijg geen neigingen om mensen met een 9mm door hun hoofd te schieten ofzo. Het blijft gewoon een leuke game. Reageren
Da_player Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Laat het duidelijk zijn dat ik het zelf een geweldig spel vind, ik heb dit topic niet geopend om te vertelleen dat ik het te agressief vind Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik word hier zo nijdig van - je kiest het zelf of je het koopt - het is 18 + dus je weet dat het zo is. - ik weet veel ergere spellen Precies of dat zijn echte mensen.!!!!!!!!! GRRRRRRRR :td: Reageren
Da_player Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Als ik je tekst zo lees word jij wel aggressief van sa..... tjonge jonge zeg Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Weetje ik ga er niet op reageren begrijp je dan niet wat ik bedoel ? Reageren
Da_player Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Jij bent echt de raarste die ik hier ooit ben tegengekomen Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Wel dan vind je dat maar. Ik trek me er geen zak van aan. Als je SA agressief vind koop het dan GVD niet ! Reageren
Da_player Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Wel dan vind je dat maar.Ik trek me er geen zak van aan. Als je SA agressief vind koop het dan GVD niet ! Ben je zwak van begrip Hoe vaak moet ik ***** nog zeggen dat ik het niet te aggressief vind maar dat het in sommige landen verboden is Tjong zeg ga weg van dit forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.