Jump to content

Te aggressief


Da_player

Recommended Posts

Ben je soms dom ofzo ??

Ik ben superlid met 1500 posts ga jij je 10de post nou maar halen en vier een feestje.

Je hebt er helemaal geen verstand van lees de regels enz.. eerst is dan word je wat wijzer.

Ga jij eens weg van dit forum.

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da_player

    10

  • Giorgo

    5

  • Ruurd31

    4

  • GTA Gangster

    2

Top Posters In This Topic

Ben je soms dom ofzo ??

Ik ben superlid met 1500 posts ga jij je 10de post nou maar halen en vier een feestje.

Je hebt er helemaal geen verstand van lees de regels enz.. eerst is dan word je wat wijzer.

Ga jij eens weg van dit forum.

Heeheee ik had eerst een andere account balhaar, jij zoekt ruzie ik open slechts een geodbedoeld topic, jij hebt het verpest

Trouwens hoe veel posts jij ook hebt dat geeft jou niet het recht om op deze manier op een doodnormale topic te reageren

Bewerkt: door Da_player
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind GTA SA ook te aggresief, voor jonge kinderen.

Het gaat allemaal zo makkelijk, mannetjes neerschieten, overhooprijden, neerknuppellen.

Zonder erbij na te denken ben je gewoon non-stop aan het moorden. Gewetenloos.

Dat is de invloed die GTA op je heeft, je stopt met redelijk denken en knalt maar gewoon iedereen overhoop.. :ch:

Denk er maar eens over na. In GTA knal je onschuldige mensen overhoop, voor de lol, zonder er ook maar verder over na te denken. In de "echte wereld" zou je zoiets wel laten omdat je opgevoed bent met het idee dat anderen kwaaddoen slecht is.

Als je echter een jong iemand zo'n spel laat spelen kan dat een verkeerde indruk op hem achterlaten, kan hij het accepteren dat het normaal is zomaar mensen neer te knallen en verkeerde ideeen over de samenleving krijgen.

Het is denk ik ook zo dat sommige mensen er echt door beinvloed kunnen worden. Ik zeg niet dat GTA aanspoort tot misdaad, maar het kan wel een zetje in de verkeerde richting geven.

b.v. De jongen die iemand helemaal kapotsneed en trapte en helemaal verslaafd was aan Manhunt had al psychologische problemen en een moeilijke jeugd. Manhunt gaf hem dat laatste zetje en eh. inspiratie :N

Wat mij betreftd: Ik ben nu 17 en oud genoeg om de GTA wereld van de echter wereld te onderscheiden. GTA betekent voor mij gewoon even verstand op nul en knallen maar.

Abiboe

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er vanaf of je er gevoelig voor bent of niet. Ik ben wel beschermd opgevoed, want mij zie je niet in reallife een crackhoer doodknuppelen met een dildo :duh:

Een dildo is mischien niet zo'n goed voorbeeld hierbij :schater: .

Meer echte wapens, miniguns, AK's.

En hoe jij dat dan opneemt in real life ;) .

(Met een dildo een crackhoer slaan, vindt ik wel een goede :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind GTA SA ook te aggresief, voor jonge kinderen.

Het gaat allemaal zo makkelijk, mannetjes neerschieten, overhooprijden, neerknuppellen.

Zonder erbij na te denken ben je gewoon non-stop aan het moorden. Gewetenloos.

Dat is de invloed die GTA op je heeft, je stopt met redelijk denken en knalt maar gewoon iedereen overhoop.. :ch:

Denk er maar eens over na. In GTA knal je onschuldige mensen overhoop, voor de lol, zonder er ook maar verder over na te denken. In de "echte wereld" zou je zoiets wel laten omdat je opgevoed bent met het idee dat anderen kwaaddoen slecht is.

Als je echter een jong iemand zo'n spel laat spelen kan dat een verkeerde indruk op hem achterlaten, kan hij het accepteren dat het normaal is zomaar mensen neer te knallen en verkeerde ideeen over de samenleving krijgen.

Het is denk ik ook zo dat sommige mensen er echt door beinvloed kunnen worden. Ik zeg niet dat GTA aanspoort tot misdaad, maar het kan wel een zetje in de verkeerde richting geven.

b.v. De jongen die iemand helemaal kapotsneed en trapte en helemaal verslaafd was aan Manhunt had al psychologische problemen en een moeilijke jeugd. Manhunt gaf hem dat laatste zetje en eh. inspiratie :N

Wat mij betreftd: Ik ben nu 17 en oud genoeg om de GTA wereld van de echter wereld te onderscheiden. GTA betekent voor mij gewoon even verstand op nul en knallen maar.

Abiboe

volledig akkoord

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is inderdaad wel een agressief spel.

Alleen de graphics en de vele fele kleuren maken GTA toch weer iets 'kinderlijker'.

Er zijn echt heel veel agressiever spellen dan GTA.

Bijvoorbeeld Mahunt ook van R*.

Voor kleine kinderen van ongeveer 8 jaar is GTA weer niet echt goed.

Deze kinderen kunnen namelijk alles overnemen en in het echte leven toepassen.

Zoals Abiboe zegt kan GTA inderdaad een zetje naar de verkeerde richting zetten.

Maar dan ligt het niet echt aan de makers van het spel en het spel zelf.

Die persoon die de dingen uit het spel in het echte leven heeft toegepast heeft dan ook een ''stekker boven in zijn hoofd verkeerd zitten''.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Mazzeltje, je moet wel denken dat het nog wel Engels is. Een kind van acht kan denk ik niet goed engels (ik ben 15 maar kan nog niet super goed engels), hij zal niet de woorder zoals; Motherfucker of iets dergelijks gaan roepen, heb ik het idee.

Ouders moeten ook nog initatief blijven nemen, zij moeten ook kunnen inzien dat je dat spel niet aan een kind van acht kunt geven, zij hebben ook verantwoordelijk!

Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...