Jump to content

Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan mijn save game niet meer opstarten terwijl hij wel gewoon bij san andreas user files staat.

Kan iemand mij helpen??

Geplaatst:

Mods leveren over het algemeen alleen problemen op als de Main aangepast wordt. Texture mods kunnen over het algemeen niet tot problemen leiden.

Welke foutmelding krijg je bij het inladen van de savegame?

Geplaatst:

Waarschijnlijk is je savegame bij het laden weg, maar hij staat nog wel in San Andreas User Files. Dat probleem heb ik ook nog weleens, dan staat hij nog wel in San Andreas User Files maar niet meer bij het Laden tijdens het spel. Ik weet wat je moet doen om hem weer te spelen, je doet een dubbelklik op je SaveGame en je laat het spel weer opnieuw dan staat hij er weer. Mocht hij er dan nog niet staan doe dan rechter-muisknop op je SaveGame en doe openene met en dan staat er gta_sa en klik je op.

Als het goed is staat hij er weer, bij mij wel in ieder geval ;) .

Ruurd31. :'D

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb hetzelfde probleem maar bij mij blijft :sst: hij foutmeldingen geven

mag ik anders gta.img en .dir van sa???

want ik had iets fout gedaan met een modd :duh:

alvast bedankt

Bewerkt: door saxigta
Geplaatst:

Als je iets misgedaan hebt met een mod, lijkt met het beste om San Andreas te deïnstalleren. Als dat gebeurt is zou je het eropnieuw op kunnen zetten. Dan zijn alle bestandjes die er horen/moet te staan, zijn er dan weer.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Ik zou snel je mail verwijderen, dat is verboden volgens de regels. Wij mogen volgens mij ook geen programma's/bestanden delen via het forum. Ik denk dat je vrienden zou moeten vragen.

Sorry, Ruurd31.. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

oke dan dus geen sa :schater:

nu zet i em niet eens meer aan! hoe kan dat? gisteren was het aleen het laden

ps die hebben hem niet

Bewerkt: door saxigta
Geplaatst:

Nu heb je alweer je e-mailadres gepost! Zoals Ruurd 31 al zei, dit mag niet. Ik zou hem snel weghalen als ik jou was. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...