Otis B Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik kan mijn save game niet meer opstarten terwijl hij wel gewoon bij san andreas user files staat. Kan iemand mij helpen?? Reageren
rick15465 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Heb je mods geinstalleerd? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Mods leveren over het algemeen alleen problemen op als de Main aangepast wordt. Texture mods kunnen over het algemeen niet tot problemen leiden. Welke foutmelding krijg je bij het inladen van de savegame? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Waarschijnlijk is je savegame bij het laden weg, maar hij staat nog wel in San Andreas User Files. Dat probleem heb ik ook nog weleens, dan staat hij nog wel in San Andreas User Files maar niet meer bij het Laden tijdens het spel. Ik weet wat je moet doen om hem weer te spelen, je doet een dubbelklik op je SaveGame en je laat het spel weer opnieuw dan staat hij er weer. Mocht hij er dan nog niet staan doe dan rechter-muisknop op je SaveGame en doe openene met en dan staat er gta_sa en klik je op. Als het goed is staat hij er weer, bij mij wel in ieder geval . Ruurd31. :'D Reageren
Otis B Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Oké, bedankt het probleem is verholpen op dit topic kan een slotje Reageren
saxigta Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) ik heb hetzelfde probleem maar bij mij blijft hij foutmeldingen geven mag ik anders gta.img en .dir van sa??? want ik had iets fout gedaan met een modd alvast bedankt Bewerkt: 18 december 2005 door saxigta Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Als je iets misgedaan hebt met een mod, lijkt met het beste om San Andreas te deïnstalleren. Als dat gebeurt is zou je het eropnieuw op kunnen zetten. Dan zijn alle bestandjes die er horen/moet te staan, zijn er dan weer. Ruurd31.. Reageren
saxigta Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Bewerkt: 18 december 2005 door saxigta Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik zou snel je mail verwijderen, dat is verboden volgens de regels. Wij mogen volgens mij ook geen programma's/bestanden delen via het forum. Ik denk dat je vrienden zou moeten vragen. Sorry, Ruurd31.. Reageren
saxigta Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) oke dan dus geen sa nu zet i em niet eens meer aan! hoe kan dat? gisteren was het aleen het laden ps die hebben hem niet Bewerkt: 18 december 2005 door saxigta Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Nu heb je alweer je e-mailadres gepost! Zoals Ruurd 31 al zei, dit mag niet. Ik zou hem snel weghalen als ik jou was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.