Falkner Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 als ik een server heb uitgezocht en ik klik op Start Game dan weergeeft die een error :angry: ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt B) Reageren
Joriz Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 We kunnen je helaas niet helpen met zo weinig gegevens. <_< Welke MTA versie heb je? Wat voor PC heb je? Welke GTA heb jeh et over? Heb je een patch voor GTA geinstalleerd? Heb je mods op je PC voor die GTA? Welke foutmelding krijg je? Reageren
Falkner Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 (bewerkt) nou ik had eerst 0.4 maar toen hep ik 0.4.1 geinstalt maar bij ASE staat nog steeds 0.4 ik heb het over Gta Vice City nee ik heb geen mods geinstalleert en de foutmelding die ik krijg is in gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten . onze excuses voor het ongemak Bewerkt: 6 augustus 2004 door Falkner Reageren
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Dus je krijg een fout van Microsoft en niet van Multi Theft Auto? Reageren
Falkner Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 ja zo kan je het zeggen maar ik kon MTA wel eerst spelen en toen ik een Patch installeerde toen kreeg ik na een dag of 2 dat probleem Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Heb je patch 1.1? dn moet je rechtboven 1.0 veranderen naar 1.1, heb je dat gedaan? Reageren
Falkner Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 (bewerkt) ja dat heb ik allang gedaan maar een gozer die had voor mij wat geinstalleert want ik heb een Geforce FX 5200 en dan had die wat van Nvidia ofzo geinstalleert want gta misvormde eerst Bewerkt: 7 augustus 2004 door Falkner Reageren
Ken-D Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Probeer gta vc opnieuw te installen. Maybe helpt dat. Postaldude Reageren
Falkner Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 ik hep dat al meer dan 10 keer gedaan en het helpt niet :S :wacko: :wacko: Reageren
Falkner Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 kan iemand me nog helpen of niet !? :angry: :rolleyes: Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 kan iemand me nog helpen of niet !? :angry: :rolleyes: Rustig! <_< en niet dubbelposten! <_< Mischien moet je de patch weghalen! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 kan iemand me nog helpen of niet !? :angry: :rolleyes: Rustig! <_< en niet dubbelposten! <_< Mischien moet je de patch weghalen! Lijkt me niet eens zo'n stom idee Reageren
Falkner Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 maar als ik de Patch weghaal misvormt de game weer helemaal :wacko: en dan heb ik liever niet en sorry dat ik dubbel poste Reageren
Furi0uz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 maar als ik de Patch weghaal misvormt de game weer helemaal :wacko: en dan heb ik liever niet en sorry dat ik dubbel poste Andere patch proberen? Of de patch ergens "back-uppen"... Reageren
Falkner Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 (bewerkt) ja dat kan ik proberen B) en waar kan ik een andere patch vinden ? Bewerkt: 7 augustus 2004 door Falkner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.