Furi0uz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 ja dat kan ik proberen B) en waar kan ik een andere patch vinden ? Geen flauw idee , heb hem nooit nodig gehad en er dus ook nooit naar gezocht.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Je kan ook zoeken op Google! Reageren
Falkner Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ja dat doe ik ook heel vaak maar dan allemaal nutteloze shit :wacko: Reageren
Joriz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Download de nieuwste drivers voor je videokaart. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 als ik een server heb uitgezocht en ik klik op Start Game dan weergeeft die een error :angry: ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt B) Welke error krijg je eigenlijk precies? Mogelijke oplossingen: - Verzet je game version - Druk alle draaiende programma's (en processen) UIT! - Installeer MTA opnieuw - Installeer Vice City opnieuw - Kijk je video drivers na Mocht je daarna alsnog problemen hebben, dan lijkt het me beter om ff om hulp te vragen op het forum van MTA zelf... Reageren
Falkner Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) nou ik krijg zoon Microsoft Error ik heb GTA VC al meer dan 10 keer opnieuw geinstaleert en MTA ook maar een gast die ik ken die had een programma van NVDIA ofzo voor mij gedownload want ik had eerst een probleem dat mn game helemaal misvormde toen hij dat erop had gezet was het weg maar toen dat progie erop stond kon ik MTA in 1 keer niet spelen :wacko: das opzich wel een beetje erg vaag maar ik ben nu even GTA 3 aan het installeren en dan kijk ik ff of die daar ook die error weergeeft ok daar weergeeft die ook die error :wacko: Bewerkt: 10 augustus 2004 door Falkner Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Heb je het al geprobeerd met je Game Version verzetten?? Dus in de MTAclient ipv 1.1, 1.0? (En andersom) Reageren
Furi0uz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 nou ik krijg zoon Microsoft Error Ook een unhandled exception message? Reageren
Falkner Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 ja ik heb de game clients al verrandert en ik krijg heel egt heel soms die unhandled exception message Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.