garco Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Gisteren stapte ik het vliegveld van San Fierro binnen en kreeg een optie om naar Los Angeles of San Fransisco te vliegen. Had dat niet Los Santos en San Fierro moeten zijn? Iemand dit al opgevallen? Reageren
coentjuu Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Heb je al geprobeert waar je dan terecht komt als je er op klikt?? Reageren
LucasV Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Staat dat er altijd, bij je? Of alleen deze keer? Volgens mij is het gewoon normaal... Ik kijk vandaag ook wel ff. Reageren
garco Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Staat dat er altijd, bij je? Of alleen deze keer? Volgens mij is het gewoon normaal... Ik kijk vandaag ook wel ff. Ik heb alleen San Fransisco geprobeerd, en toen kwam ik in San Fierro... Ik heb het 1x geprobeerd Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) In het echt heten de steden zo: Los Santos = Los Angeles San Fierro = San Fransisco Las Venturas = Las Vegas Dus het kan een foutje geweest zijn van R*, Ruurd31.. :'D Btw: Stond er niet iets van bij een ander vliegveld bijv. Las Vegas -> Los Angeles? Bewerkt: 10 november 2005 door ruurd31 Reageren
Baffie Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Gisteren stapte ik het vliegveld van San Fierro binnen en kreeg een optie om naar Los Angeles of San Fransisco te vliegen. Had dat niet Los Santos en San Fierro moeten zijn?Iemand dit al opgevallen? Staat dat er altijd, bij je? Of alleen deze keer? Volgens mij is het gewoon normaal... Ik kijk vandaag ook wel ff. Ik heb alleen San Fransisco geprobeerd, en toen kwam ik in San Fierro... Ik heb het 1x geprobeerd Dat lijkt me wel erg onlogisch, je gaat in San Fierro (San Fransisco) het vliegveld binnen en vervolgens krijg je de mogelijkheid om naar San Fransisco (San Fierro) te vliegen, stond er niet eens Las Vegas/Venturas? In ieder geval erg vreemd, lijkt me meer een vergissing dan een bug of iets dergelijks. Bij mij stond er geloof ik gewoon San Fierro, Las Venturas en Los Santos. Ik zal nog eens een keer gaan kijken. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 dat die steden op elkaar lijken is echt al heel lang bekend hoor.... mij is dat van die vluchten kopen nog niet opgevallen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Of je hebt verkeerd gelezen. Of je loopt de hele boel te bedriegen. Dat kan gewoon niet [PUNT] Reageren
garco Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Of je hebt verkeerd gelezen. Of je loopt de hele boel te bedriegen. Dat kan gewoon niet [PUNT] Lekkere reactie.... Ik heb het inderdaad verkeerd GETYPT. Ik stond in Las Venturas en van daaruit kon ik naar San Fransisco (San Fierro) en Los Angeles (Los Santos). En inderdaad, van Los Santos kon ik naar San Fransisco (San Fierro) en Las Vegas (Los Santos). Snapt iedereen het nog? Edit (Ingeving): misschien dat ik het al snap, ik heb iets gedownload dat de echte namen van de auto's weergeeft als je instapt, wellicht dat dat tooltje de plaatsnamen ook vertaalt... Bewerkt: 10 november 2005 door garco Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Dus er stond echt San Francisco en Los Angeles. Dit zal een fout zijn van R*, dit is zeker goed opgemerkt. Reageren
garco Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Schaamschaam. :$ Inderdaad, tooltje gedeïnstalleerd en er staan weer de gewone plaatsnamen. Ik dacht dat het alleen voor de auto's was... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.