Dizcid Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 hee kan iemand mijn helpen want als ik me pc opstart krijg ik 2 berichten waarvan ik niks van snap. weet iemand hoe ik die berichten niet meer krijg? screenshots: Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Wat ik eruit opmaak, is dat je een programma op je computer hebt staan, dat je PC instabiel maakt. Anders gezegd; er staan programma's op die je computer mogelijk laten vastlopen, daarom worden deze niet ingeladen bij het opstarten. Dat is voor de veiligheid. Heb je misschien laatst iets gedownload? Misschien ligt het aan dat programma. Je zou in dat geval dat programma eraf kunnen gooien, maar als je het echt niet kwijt wilt, kun je ook eens bij "Settings", "Options" of iets dergelijks kijken in het programma. Staat er ergens iets als "Start when Windows starts"? Zet dat dan uit. Als het zo is dat je laatst een programma hebt gedownload, kun je het beste hier posten welk programma dat dan is. Ook zou je eens een keer kunnen scannen met je virusscanner of spywarescanner. Reageren
Dizcid Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 volgens mij is het programma Easy CD Creator want ik heb het geinstallerd maar hij deed het niet goed dus had ik hem verwijdert en daarna kreeg ik die berichten. ik weet het niet heel zeker maar ik denk van wel Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Daar zou het aan kunnen liggen ja dat je sommige files niet verwijderd hebt en het dus Instabiel is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.