Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 wat is jullie favorieten voertuig uit gta lcs? mijne is avenger, das een moter die lijkt op de angel, aleen dan zonder motertassen en met een harley,, Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 wat is jullie favorieten voertuig uit gta lcs?mijne is avenger, das een moter die lijkt op de angel, aleen dan zonder motertassen en met een harley,, ik heb het spel nog niet, maar yakuza stinger en diablo stallion lijkt me het beste Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb het spel ook nog niet, maar ik ga voor de Mafia Sentinel. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb het spel ook nog niet, maar ik vind die nieuwe motor er verslavend uit zien. PCR-900 als ik me niet vergis, waarbij die kappen over de hele motor zitten. Reageren
The Italian Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) ik vindt de deimos een mooie auto Bewerkt: 10 november 2005 door The Italian Reageren
residentevil4 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik hadt hem en ik vond ze allemaal even slecht Reageren
Blizz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 die opendak manana leuk klein praktisch autootje Reageren
Samurai Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik hadt hem en ik vond ze allemaal even slecht had?? heb je ze dan verkocht ofwat?? Mijn favo: mafia sentinel en yakuza stinger Reageren
Da_player Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 The good old kuruma Reageren
The Italian Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 hij is niet een uit mischien hebben ze de amerikaanse of engelse versie Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 hij is niet een uit men is ongeduldig en importeert het spel vanuit amerika/engeland Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Sentinel was toch me favorite van GTA 3 dus Sentinel ook bij LCS Reageren
Pietje II Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik heb het spel ook nog niet maar geef mij maar de Banshee Reageren
DenTheMen Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik hadt hem en ik vond ze allemaal even slecht wat post je hier als je tog niks leuks zegt t enige wat jij telkes doet is GTA LCS een beetje af lopen kraken... Er zijn andere mensen hier die wel geintresseerd zijn in het spel en het wel leuk vinden en die staan niet te wachten op die onnuttige postjes van jou die nergens op slaan.... Ga je moeder pesten of zo... Nu weer ff on-topic: Ik heb het spel ook nog niet maar mij lijkt die nieuwe motor erg vet: PCJ-900 of zo was dat... ik weet niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.