Flying Dutchman Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik wil een mod instaleren met GTA San Andreas Mod Installer. ik heb een mod gedownload waarmee de trailer van vrachtwagens veranderd wordt. maar als ik hem probeer te instaleren, zegt de Mod Installer dat de txt. en dff. file niet de goede naam hebben, zoals je bijvoorbeeld voor een mod met de Banshee de banshee.dff en banshee.txt nodig hebt. ik wil nu dus vragen: hoe moet ik de txt en dff file van de trailer noemen om deze mod te instaleren? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Download gewoon IMG Tool. Te vinden op: www.gtagames.nl Als je met de IMG Tool de bestandjes vervangt kan er geen probleem zijn. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 juist wel... ik heb de IMG-tool gebruikt bij gta Vice City, en de tutorial van Lantyz (dacht ik) om mods te installeren. ik heb er nu nog trauma's van precies 1 auto was gelukt, de rest zorde alleen maar voor problemen. sorry, maar aan de IMG-tool begin ik niet meer. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 IMGtool is het handigste wat er is. Mod installer voor SA is 1 groot PC verneukprogramma (sorry voor het taalgebruik) Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve dingen erover gehoord dus. Ik raad je aan het toch maar te proberen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 ik heb er nog eens over nagedacht. de gta San Andreas Mod Installer is een verneukprogramma.. echt waar. ik had het vertrouwen in de IMG-tool verloren door slechte ervaringen met het modden van vice city. maar de Vice City Mod Installer werkte prima. maar de San Andreas Mod Installer is idd een verneukprogramma gebleken. toch maar eens proberen met de IMG-tool. Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 ik wil een mod instaleren met GTA San Andreas Mod Installer. ik heb een mod gedownload waarmee de trailer van vrachtwagens veranderd wordt. maar als ik hem probeer te instaleren, zegt de Mod Installer dat de txt. en dff. file niet de goede naam hebben, zoals je bijvoorbeeld voor een mod met de Banshee de banshee.dff en banshee.txt nodig hebt. ik wil nu dus vragen: hoe moet ik de txt en dff file van de trailer noemen om deze mod te instaleren? waarvoor wil je dan een trailer instaleren want voor vice city werkt een trailer niet alleen voor san andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.