Jump to content

dates

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een vraag : als je een date killt ,kan je dan zoals bij michelle niet meer je auto gratis laten maken ?

of iets anders ? ,is dr auto dan ook voor altijd weg ? ofzow

Geplaatst:

Beste,

Als je je Dat killed dan is ze ''dood'' zeg maar :D .

Dan kan je niet meer een eigenschap bij haar doen dan verdwijnt de auto en bv. bij de Date die bij de politie werkt en je killed haar worden je wapens weer afghenomen enz..

Al die eigenschappen verdwijnen dan gewoon alles wat die vriendin inhoudt is weg dan.

Geplaatst: (bewerkt)

want ik heb namelijk de pest aan date :duh:

en als je lang niet meer date ? ,gaat dan de date ook over ?,en je percentage weer omlaag ???

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:
want ik heb namelijk de pest aan date :duh:

en als je lang niet meer date ? ,gaat dan de date ook over ?,en je percentage weer omlaag ???

Hahaha, ik haat het ook, ik kil ze altijd.

Als je gewoon niet meer date dan gaat je % omlaag maar alle eigenschappen blijven : zoals: gratis paint 't spray, of je wapens bijhouden als je ''busted'' of ''wasted'' bent.

Dis je kan best gewoon niet meer ermee daten.

Geplaatst:

Vergelijk het maar met het echte leven. Als je je vriendin verwaarloost gaat ze steeds minder van je houden. En als je haar doodmaakt is de liefde natuurlijk helemaal over. Ja dus, je percentage gaat omlaag

Geplaatst:

Ohja, je hebt 1 vriendin (Millie Perkins) die je moet gebruiken voor een kaartje, mocht je het niet "eens" worden met de vriendin dan kan je haar vermoorden, dan kan je haar huis wel in voor een kaartje. Dan hoef je niet te wachten totdat je het kaartje mag pakken!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
ja ,maar ik heb het niet over de leifdev % ,maar voor de save game

Volgens mij, en sla me als ik het fout heb, moet je 1 keer een hoog percentage met je vriendin hebben gehad.

Als je haar klillt dan is de 100% geloof ik niet meer mogelijk. :engel:

Geplaatst:

Daten en vriendinnen draagt helemaal niks bij tot je savegame-percentage. Je mag ze dus gerust allemaal killen, met je procentjes gebeurt niks. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Een vriedin is niet nodig voor de 100%, maar het levert wel handigheid op bijvoorbeeld:

- De ene vriendin geeft jou als je opgepakt wordt (door de politie) houd je je wapens.

- De andere vriendin geeft als je dood geschoten wordt of van een hoge toren afvalt , zorgt zei ervoor dat je de wapens houd.

- Er is nog een vriendin die jou een gratis Pay 'nd Spray geeft.

Zo heeft elke vriendin volgens mij een fuctie, zie anders WikiGTA.org

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...