blackpearl11 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Hallo iedereen Het is me nu(eindelijk)gelukt een IPL/IDE te maken! Maar nu weet ik niet waar ik ze moet plaatsen! Help please! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Je IPL/IDE moet je in een nieuw gemaakte map in Data\maps... zetten bijv mapnaam blackpearl en je IPL en IDE (moeten het zelfde heten) heten bijv huis. Dan word het zo Data\Maps\Blackpearl\huis.IPL en Data\Maps\Blackpearl\huis.IDE En daarna vul je dit in in GTA.DAT (staat in data) Onder de laatste IPL lijn IPL DATA\MAPS\blackpearl\huis.IPL En onder de laatste IDE lijn IDE DATA\MAPS\blackpearl\huis.IDE Succes Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Oke heel erg bedankt:-) Het is me allemaal al heel wat duidelijker geworden:-) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 @Gizmo, 1 Toevoeging , De IPL en IDE hoeven niet hetzelfde te heten, je kan ze gerust Land.IPL & Bradley.IDE noemen hoor , of gewoon een IPL maken zonder IDE of andersom. Meestal doe je natuurlijk dezelfde naam, om het makkenlijk te houden. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Oooh. Het is mij zo uitgelegd Nouja altijd handig om te weten. @blackpearl als je vragen heb gewoon blijven stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.