T@rget Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 heuwj, ik heb een nieuw account in Windows XP Pro SP2 en als ik limewire op start krijg ik deze error Kan iemand mij helpen A.U.B. zo snel mogelijk!!! Reageren
Achille Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Dit is Warez lijkt mij? Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Hier zat ik ook aan te denken want dat zijn precies cracks met register keys maar ik ga nu mijn mond maar houden daarover . Als het Warez is, kunnen we niet helpen daarmee. Reageren
T@rget Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb gewoon LimeWire van de limewire site gedownload... wat is daar zo warez aan Reageren
Achille Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Zowat alles wat je download ermee is warez? Reageren
T@rget Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 omg daar gaat het niet om en trouwens als alles wat je er mee download warez is waarom is het programma dan zo legaal als ik weer niet wat Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Moet je serial? ofzo.. zoek maar bij www.google.com ==> Serial Limewire Bewerkt: 10 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Een voorbeeld ga eens naar kazaa.be ofzo daar staat : Kazaad downloaden is legaal, maar liedjes o.a. downloaden is illegaal Dus het is beter voor dit te locken anders komt er alleen maar ruzie van. Reageren
T@rget Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ok. sluit maar ik wou alleen even vraagen of iemand wist wat ik moest doen maar dat schijnt warez te zijn dus jaag dit topic maar de pijp uit ik zak wel weer door de stront Reageren
Dizcid Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 dat bericht had ik ook ik moest gewoon op "ok" drukken en dan start ie normaal op. Reageren
T@rget Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ja, dat heb ik gemerkt nadat ik mijn PC opnieuw startte probeerde ik het nog een paar keer en nu start ie gewoon op als ik op OK klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.