Le MrG Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Weet iemand ook een site waarbij je gratis Game Servers kunt aanvragen Dit lijkt me bijna onmogelijk maartoch het kan....... Reageren
Azer Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Gratis gameservers zijn niet te verkrijgen (ivm het vele bandbreedte gebruik), maar misschien als je geluk heb kan een bedrijf je wel sponsoren Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 99,99 % onmogelijk Reageren
Froop Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) En hoe zit dat met die ene 0.01 procent dan? Zoals al eerder werd gezegd, of je moet gewoon betalen wat je denk ik niet zou willen, of je moet een sponsor hebben, wat ook heel moeilijk is. Maar veel succes verder. Als je toch intersse hebt in betalende servers kijk hier eens. Bewerkt: 10 november 2005 door Froop Reageren
Dizcid Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 je kan op game2xs een server maken waar je 2 uur in 2 weken kan spelen maar het is wel met een wachtwoord Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 En hoe zit dat met die ene 0.01 procent dan? Zoals al eerder werd gezegd, of je moet gewoon betalen wat je denk ik niet zou willen, of je moet een sponsor hebben, wat ook heel moeilijk is. Maar veel succes verder. Als je toch intersse hebt in betalende servers kijk hier eens. Dat het toch Gratis kan:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.