Jump to content

areas overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Na de missie Doberman kan je hoods overnemen.

Dit doe je door in een hood te gaan (paarse of gele) en schiet minimum 3 gangmembers dood en er komt een gang-war en je hebt 3 waves eerste is redelijk gemakkelijk en dan moeilijker en de 3de is echt moeilijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan op ieder moment gebieden overnemen. Meer dan 2 vijanden tegelijk doodschieten en het is oorlog. Men komt je dan in 3 "golven" aanvallen en als je de aanvallen afslaat is het gebied van jou. Het beste kan je echter beginnen nadat je via San Fierro en Las Venturas weer terug bent in Los Santos, anders doe je het eigenlijk allemaal voor niets......succes en veel plezier nog op het forum :cya:

Edit: Giorgo was sneller dan ik en stelt terecht dat dat pas kan na Doberman. Persoonlijk zou ik echter toch wachten tot het eind van het spel, dus na de missie Home Coming.

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

@ Sheep, was het ook niet dat je na Doberman alles overneemt niets uithaalt, want de missies dat je terug naar Los Santos moet dan worden ze allemaal terug paars en geel.

Dus dan heb je voor niets verovert en kogels verspilt.

Dus voor de mensen die het al willen doen wacht even tot je terug in Los Santos bent.

Geplaatst:

@ Giorgo --> Yep, daarom zei ik in mijn eerste post ook dat je beter kan wachten tot je weer voor de tweede keer in Los Santos bent, omdat je het anders eigenlijk allemaal voor niets doet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...