Jump to content

Advanced Driving School, San Fierro.

Advanced Driving School  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Onderdelen

• The 360
      1
    • The 180
      0
    • Whip and Terminate
      0
    • Pop and Control
      0
    • Burn and Lap
      7
    • Cone Coil
      2
    • The '90'
      2
    • Wheelie Weave
      3
    • Spin and Go
      1
    • P.i.t. Maneuver
      0
    • Alley Oop
      4
    • City Slicking
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben onlang opnieuw begonnen met de storyline missies van San Andreas. En ik zit nu juist bij de Driving School, waar ik weer eventjes aan een paar vervelende onderdelen bezig zat en weer heftig zat te vloeken tegen mijn beeldscherm :puh:. Daarom zou ik ook even willen weten welke onderdelen van de auto-school jullie nu echt hatelijk vinden en waar je uren aan bezig zit. ( misschien wat overdreven :) )

Hier een lijstje met de onderdelen en wat uitleg bij, indien jullie vergeten zijn hoe die welbepaalde missie heette waar je zo over struikelt elke keer.

The 360

Maak een rondje rond je as van 360°

The 180

Rij naar de volgende kegel, draai een rondje van 180° en parkeer recht tussen de kegels.

Whip And Terminate

Rij voorwaarts en draai de hoek om, parkeer je tussen de kegels.

Pop and control

Laat je banden springen door op de spike-strip te rijden, behoudt je controle en parkeer recht tussen de kegels.

Burn and Lap

Maak binnen een bepaalde tijd, 5 rondjes door het parcours d.m.v. te remmen met de handrem rond de kegels.

Cone Coil

Manouvreer je tussen de kegels, voltooi het parcours en parkeer recht tussen de kegels.

The 90

Parkeer je recht tussen de 2 andere geparkeerde auto d.m.v van je auto ertussen te slippen.

Wheelie Wheave

Maak een Wheelie en land recht in de rode marker.

Spin And Go

Rij achterwaarts, draai je zonder stil te vallen en parkeer je recht tussen de kegels.

P.I.T. Maneuver

Breng een andere politiewagen tot stilstand door de achterkant van de wagen te raken.

Alley Oop

Rijd op de Ramp, draai om je as in de lucht en parkeer je zo recht mogelijk.

City Slicking

Maak een ritje door San Fierro met de Super GT binnen een bepaalde tijd.

Eerst iets algemeens wat ik haat aan de auto-school; het feit dat je echt zo goed mogelijk in de marker moet parkeren of tussen de kegels, en dat je dan net een paar procentjes te kort komt en dan helemaal opnieuw moet beginnen. Ook als je voor Final Heading en End Postion alles goed hebt dat je soms nog Damage hebt en ook moet opnieuw beginnen. :S

De onderdelen die ik vooral haat zijn 'The 90' en Wheelie Wave. Ik ben er altijd echt bijna een uur aan bezig voor ik die goud heb. Bij the 90, heb ik ofwel een goeie Final Heading maar dan is men End Postion niet goed, ofwel is het omgekeerd. En bij Wheelie Wave zie ik mijn wagen toch echt wel te veel omkantelen ofwel te ver landen van de marker. :s

En nu zou ik graag jullie antwoord weten. :)

Stem in de poll natuurlijk wel, op datgene dat je het meeste haat.

Bewerkt: door Dizzee

Ongetwijfeld The 360, die lukt me echt niet ... :D grapje natuurlijk wel.

Ik vind er 2 hatelijk : Burn And Lap en Wheelie Wave

Ik haal er altijd zilver bijna nooit goud.

@Dizzee, leuk topic.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

City Slicking vond ik echt *tuut*. :puh:

Echt irritant dat rondje door de stad, ik kon er alleen maar op het nippertje brons halen.

Bleh! ;)

360 Haat ik ik krijg hem niet met de rij les

Nja ik deed er wel 6dage voor ik hem had ge haald

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

City Slicking en the 90, lukken me soms echt niet, en als het me lukt krijg ik altijd brons of zilver.

Geplaatst:

Ik vond Alley Oop een drama (is vaak meer geluk dan wijsheid als je uiteindelijk brons haalt) en City Slicking blijft ook lastig. Je doet alles goed, heb de rode marker alweer in beeld en ja hoor, een auto uit een zijstraat. Net 2% teveel schade en weer overnieuw beginnen. Overigens doe ik 1000x liever de drivingschool als de vliegschool. Schapen en vliegtuigen gaan echt heel slecht samen.... :cya:

Geplaatst:
wheelie whaeve

zo veel keer moeten proberen

is gewoon :bonk: :td:

probeer eens een beetje te zigzaggen met je auto, dan kom je verder

Geplaatst:

Ik vind er 2 echt heel moeilijk.

Burn and Lap

Wheelie Wheave

De rest gaat wel.

Maar bij die 2 haal ik altijd Silver.

Daarom ook respect voor Dizzee en Ruurd en iedereen die even makkelijk alles goud halen voor iemand in het Save game aanvraag topic.

Ze doen het toch maar weer. _O_

Geplaatst:

oh ik d8 dat je je favo onderdeel moest kiezen :?

maja die ik echt HAAT is : City Slick

ik heb toch tegen mn Geupgrade pc geschreeuwd en gevloekt zoals *******;);)

ik had wel mooi een week straf

Cheers

Tales

Geplaatst:

Ik heb op Alley Loop gestemd, ik vind die echt heel moeilijk. De Burn and Lap vind ik ook heel moeilijk.

Ik ben nu opnieuw begonnen met GTA Sa, dus nu heb ik weer een nieuwe kans.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Ik vind de Burn and Lap de rottigste, ook de The '90' en Cone Coil kan ik niet halen, allebei op 99%, maar de Burn and Lap vind ik helemaal vreselijk. Verder dan 90% kan ik hem gewoon niet krijgen, en ik heb niet het geduld om er uren mee bezig te zijn, als ik dat ga doen ligt binnen de kortste keren het scherm uit het raam. De rest gaat allemaal wel, hoewel de Alley loop, city sicking en Wheelie Wave ook wel lastig waren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...