Jump to content

Fake msn

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben er net achtergekomen dat op sommige sites een msn messenger lijkt er precies op.Maar als je je daar aanmeld gebeurd dit:

msn:******* (at) hotmail DOT com

pass:*******(die sterretes worden dan letters)

Dus dan hebben ze je msn en je pass.

NIET DOEN dus.

(het staat hier toch wel goed he?)

En ook als je ergens ziet staan: GRATIS hotmail kraker ook niet doenhet lukt niet en je krijgt alleen maar virussen!

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:
Ik snap het half.

Is dat op veel sites? Want het is wel handig dat je het meld!

Geef anders is zo een site, dan kunnen we het eens bekijken.

Waarschijnlijk maken ze dan wijs dat dat de 8.0 is en dan hebben ze idd je pass.

Maar laat eens zo een site zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij waarschuwdt hotmail daar ook voor.

Je kan makkelijk een nep website opzetten die lijkt op die van hotmail, e-mail sturen naar hotmail gebruikers, en je hebt voor je het weet 100de e-mail adressen met wachtwoord.

Ik had ook laatst een site en daar gingen ze dan de account van een ander hacken, moest jij alleen jouw wachtwoord en email adres opgeven. Hoe dom moet je zijn om daar in te trappen.

Ik ben al tijden lang een gelukkige gmail gebruiker :) .

EDIT: Die site is trouwens al weer opgeheven.

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

je hebt ook veel van die kettingmails waarin staat dat Hotmail je account zal schrappen, indien je de mail niet doorstuurt naar minstens één contactpersonen, en hoe meer personen hoe minder kans je maakt dat ja account geschrapt wordt. Nog een vb.: onlangs kreeg ik een mail v/e contactpers. die ook al naar véél personen was doorgestuurd waarin stond dat MSN betalend ging worden (dus niet meer gratis).

Dit kon je verhelpen zoals in het 1e vb. :bonk:

Iedereen met een beetje verstand is het toch met me eens dat dit dikke bullshit is? :Y:duh:

Geplaatst:

Ik heb het gevonden de meeste fake msn's komen in wyger en lycos tripod account voor.Want daar hoeven ze het maar te uploaden.

Geplaatst:

Heefd een vriend van me ook wel eens gehad hat ie hot-mail.com i.p.v. hotmail.com hij logde en en er gebeurde niets en toen werd zn msn gehackt die zelfde dag

Geplaatst:
Ik ben er net achtergekomen dat op sommige sites een msn messenger lijkt er precies op.Maar als je je daar aanmeld gebeurd dit:

msn:******* (at) hotmail DOT com

pass:*******(die sterretes worden dan letters)

Dus dan hebben ze je msn en je pass.

Dit slaat nergens op, het wachtwoord kan de admin van de pagina altijd nakijken, de sterretjes zijn er alleen maar zodat iemand die naast je zit je wachtwoord niet ziet.

Het is net als bij een pinautomaat, ;)

Een admin van dit forum kan ons wachtwoord ook bekijken, denk je nou echt dat ze dat niet kunnen door die sterretjes :{.

de meeste sites zijn echt wel vertrouwebaar hoor, want wie gaat er nou een onbekende hacken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...