Jump to content

[WIP|SA] Are you going to Pancake Island


JGuntherS

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JGuntherS

    8

  • Matiscus

    6

  • GTA Fanaat

    3

  • DenkaanHenk

    3

Ik ben gewoon te lui om het in men main.scm te plakken :Y .

Maar aangezien het zo tof lijkt ga ik toch een poging doen ;)

Moet je alles in de main.scm zetten?

@Ronnie ik zal jou helpen. Stuur me een PM.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

@ Matiscus: er is al een voorgecompileerde versie, staat in de hoofdpost onder downloads :Y

@ Ronnie1987: je moet de voorgecompileerde main.scm+scripts.img downloaden en in de GTA-map\DATA\SCRIPT zetten, en je moet american.gxt in GTA-map\text zetten (niet vergeten backups te maken!). Als je de missie ook nog goed wilt kunnen spelen, moet je Pancake Island zelf downloaden

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

@ Matiscus: er is al een voorgecompileerde versie, staat in de hoofdpost onder downloads :Y

@ Ronnie1987: je moet de voorgecompileerde main.scm+scripts.img downloaden en in de GTA-map\DATA\SCRIPT zetten, en je moet american.gxt in GTA-map\text zetten (niet vergeten backups te maken!). Als je de missie ook nog goed wilt kunnen spelen, moet je Pancake Island zelf downloaden

En waar kan je ergens Pancake Island downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Downloads:

Gemodificeerde MAIN.SCM, SCRIPTS.IMG, AMERICAN.GXT (nieuwste versie) (met storyline-missies er nog bij)

Gemodificeerde MAIN.SCM, SCRIPTS.IMG, AMERICAN.GXT (1e versie) (met storyline-missies er nog bij)

Pancake Island, de halfpipe is van blackpearl11, de rest is van mij (de ide+ipl moeten in GTA-map\data\maps\mods)

Daar kun je PI downloaden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Oke thx, Ik ga voor men Sinterklaas een bril moeten vragen :Y

EDIT:

ik heb zo juist de missie eens gespeelt. Ik vond iets raars: een cheetah in het midden van de oceaan.

Screen:

pancakeisland7ca.th.jpg

EDIT2:

Ik heb het gecheckt op men ongemodde versie van SA. Maar nu kon ik lopen op de zeebodem. En niet meer zwemmen. :?

pancakeisland15yt.th.jpg

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Die cheetah zou op het eiland moeten staan... En volgens mij sta je op Pancake Island. Hij is een beetje naar benden gezakt. Heb je niet toevallig het water verhoogd ofzo? En kijk eens of het er een beetje zo uitziet:

s320tp.th.jpg

(Ik bedoel met dat bovenste randje, dat niet zo steil is) Het zou misschien ook nog zo kunnen zijn dat het bovenste deel niet werkt om een of andere vage reden.

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en vergeet de col er niet in te zetten.

De ipl en de ide moeten in GTA-map\data\maps\mods (map zelf maken). Je moet de gta.dat in GTA-map\data\ overschrijven (backup maken!) met die in het pakketje.

EDIT: Je moet daarna je img rebuilden

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Die cheetah zou op het eiland moeten staan... En volgens mij sta je op Pancake Island. Hij is een beetje naar benden gezakt. Heb je niet toevallig het water verhoogd ofzo? En kijk eens of het er een beetje zo uitziet:

s320tp.th.jpg

(Ik bedoel met dat bovenste randje, dat niet zo steil is) Het zou misschien ook nog zo kunnen zijn dat het bovenste deel niet werkt om een of andere vage reden.

Nee ik kon in SF en LV ook gewoon in het water lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Over een bump gesproken (2 jaar oud topic) :puh: .

Rapidshare links zijn altijd na een maand (inactief) na de laatste download 'broken'. Een 2 jaar oud topic bumpen lijkt me vrijwel onnodig, aangezien het ook best wel gewoon via PM kan. Zo hebben andere mensen er geen last van, en zorgd het voor minder herrie. Tevens is JGS niet meer actief op dit forum, wat dus ook wil zeggen dat hij dit topic niet meer checked. Als het via PB gebeurt, krijg je automatisch een email van gtaforum.nl (dus ook meer kans dat hij de mod reupload).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...