The Italian Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 1 van de personages is goed namelijk Burgermeester R.C Hole nu nog de andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Roger C. Hole,Dan Sucho,Giovanni Casa, Joseph Daniel O'Toole, Cedric "Wayne" Futheringay Dat zijn alle namen die ik kon vinden Bewerkt: 4 december 2005 door Samurai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 al die andere namen kan je niet vinden (althans ik niet) ik mis er nog steeds 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik denk dat jouw ene naam pas later in het spel verschijnt,want die is nog niet dood?? Op dit moment zijn er bij mij de voorgenoemde 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik denk dat jouw ene naam pas later in het spel verschijnt,want die is nog niet dood??Op dit moment zijn er bij mij de voorgenoemde 5 Hij is pas dood als je al een paar missies in shoreside Vale hebt gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Moet John Sindacco er nog bij? EDIT: dom dom, het was PAUL Sindacco, geen JOHN. Samurai was me voor. Nou nog weten of het goed is... Bewerkt: 9 december 2005 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Paul Sindacco? Kazuka Kasen?Avery Carrington? Bewerkt: 9 december 2005 door Samurai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 De 2 graven zijn dus van Roger C. Hole en Paulie Sindacco... * Oops, de ge-edite post van The gold fighter niet gezien. Het zijn trouwens de enigste 2 graven die groter zijn dan de rest en een speciale 'vorm' hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 Moet John Sindacco er nog bij?EDIT: dom dom, het was PAUL Sindacco, geen JOHN. Samurai was me voor. Nou nog weten of het goed is... jouw beurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 ff een simpele. Wie spreekt Toni's naam in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 Danny Mastrogiorgio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) yeey snel! Jij bent. Foto voice-actor Toni Cipriani Bewerkt: 9 december 2005 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) EDIT:Oke Hier Een Andere Vraag Omdat De Andere Schijnbaar Te Moeilijk Was in welke maand en jaar zal de portland brug Callahan Bridge af zijn hint: in het begin in het spel ga je naar de brug en je vindt het Bewerkt: 12 december 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Niemand antwoordt: Misschien een te moeilijke vraag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 EDIT:Oke Hier Een Andere Vraag Omdat De Andere Schijnbaar Te Moeilijk Was in welke maand en jaar zal de portland brug Callahan Bridge af zijn hint: in het begin in het spel ga je naar de brug en je vindt het Ik weet-et ik weet-et! OCTOBER 1998. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.