The Italian Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 EDIT:Oke Hier Een Andere Vraag Omdat De Andere Schijnbaar Te Moeilijk Was in welke maand en jaar zal de portland brug Callahan Bridge af zijn hint: in het begin in het spel ga je naar de brug en je vindt het Ik weet-et ik weet-et! OCTOBER 1998. nee fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 In mei 1998. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 In mei 1998. Ja deze antwoordt zocht ik jouw beurt Dizzee ps. sorry voor de late reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Noem alle zij-missies op waar je gebruik van een motor MOET maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Portland: 9MM Mayhem Scrapyard Challenge Wrong Side of the Tracks Staunton: Bike Salesman Shoteside Vale: Awol Angel Red Light Racing Torrington TT Gangsta GP Bewerkt: 15 december 2005 door LucasV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Nou ja, 3 dagen geleden en geen antwoord of het antwoord van Lucas V juist is, volgens de regels, mag de eerstvolgende een nieuwe vraag posten: Waarom staat in GTA LCS een operahuis en in GTA III niet meer, maar een bouwwerf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Er moet nog altijd geraden worden. Ik zeg het niet direct na de eerste keer raden of het juist is of niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 Hij heeft antwoord gegeven, maar niemand geeft (nog een) ander antwoord >>> Door Dizzee: Waarom raad je dan niet zelf? ... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Heb ik het goed of fout...? Bewerkt: 21 december 2005 door LucasV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 Fout natuurlijk, anders had ik het wel gezegd. Er ontbreken er nog een paar... Maar aangezien er toch geen interesse is in mijn vraag ( ) , mag jij de volgende stellen. @ LucasV, het juiste antwoord was: 9MM Mayhem Bump & Grinds Noodle Punk Scrapyard challenge scooter shooter Wong side of the tracks Bike salesman Go Go Faggio Well snacked pizza AWOL Angel Red Light Racing Torrington TT Gangsta GP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Wat was het goede antwoord dan? Vraag: Wat is de sloomste en wat is de snelste auto? Bewerkt: 22 december 2005 door LucasV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 De sloomste: de Manana De snelste: de Hellenbach GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Wat was het goede antwoord dan?Vraag: Wat is de sloomste en wat is de snelste auto? Dit vindt ik een rare vraag.want het is nooit bewezen welke auto de sloomste of snelste ismaarja ontopic zelf denk ik dit snelste:Banshee ,Infernus en Cheetah sloomste:Bobcat ,Trashmaster en die Legertruck Hoop dat het goed is Bewerkt: 25 december 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Firetruck is niet bepaald sloom of althans niet 'de sloomste', deze is juist uniek omdat hij snel is en alle autos omver kan beuken, erg handig met tijdmissies. Bobcat vind ik ook niet egt traag. ^^' Trashmaster is tog wel traag of niet? maar idd zoals The Italian zei het is nooit bewezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Der Waagh Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 De snelste is: Banshee Als je de cheatdevice gebruikt kan je ook de snelheid laten zien. Bij de Banshee gaat die tot 112 De traagste is: MR Whopee EDIT: Kijk hier: http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/g...lcs_vehicle.txt Maar ik kan de tank tot 62 laten rijden als ik naar achteren schiet. Ik weet niet of je bikes ook meerekend, want de Faggio zal dan wel winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.