quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) oke ik zal er zo een verzinnen edit: hoeveel vliegtuigen staan er op de kaart die je erbij kreeg toen je het spel kocht??? (hij is niet zo makkelijk als je denkt). Bewerkt: 23 januari 2006 door quinton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 14??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 14??? onjuist geantwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 15 Want naast de kaart staat nog een vliegtuig bij een rode reclame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 15Want naast de kaart staat nog een vliegtuig bij een rode reclame. nog steeds is het goede antwoord niet geraden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 16 want er staan twee vliegtuigen op die rode reclame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 16 want er staan twee vliegtuigen op die rode reclame gta idiood heeft hem goed, het is nu jou beurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 een makelijke vind ik zelf maar ik kan geen andere verzinen op het moment hoeveel yakuza's komen uit de lift in de missie Cash in Kazuki's Chips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 3, gok ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 2! eigenlijk dagt ik ook 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 2! eigenlijk dagt ik ook 3 Ja 2 of 3, wist het niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 jah 2 zonder wapen en 1 met wapen dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) omdat dfix het eerst geraden heeft en goed geantwoord heeft mag hij Bewerkt: 24 januari 2006 door gta idiood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 K*t, te laat. Deze wist ik ook . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 hallo hier een quiz over gta libertycitystories(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler regels: pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt veel succes!!!! EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar omdat dfix nog geen vraag heeft gestelt en hij dat nog niet gedaan heeft binnen de twee dagen moet volgens de regels ik weer een vraag stellen dus:in welke missies komt paulie sindaco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.