VforV Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Door 2x slash tv uittespelen Correct! Your turn again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 hoe krijg je de M60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 wat is M 60?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 wat is M 60?? Een wapen die ook in Gta VC voorkomt en het antwoord is als je alle rampages hebt gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 en dat is goed jou beurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Tijdje geleden dat ik was hier komt de vraag:Waarom en wanneer stuurt je moeder huurmoordenaars achter je aan en wanneer stopt ze en waarom stopt ze dan vul het zo in: Wanneer je moeder ze stuurt: Waarom je moeder ze stuurt: Waneer houdt het op: Waarom houdt het op: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 wat is M 60?? Een wapen die ook in Gta VC voorkomt en het antwoord is als je alle rampages hebt gehaald. net ff screen gemaakt: dus dit is de m60? ene over dat ma cipriAni,, houd dat op dan na ik ben inmidels (na 3 maanden) vergeten wrom tony's ma nou eignelijk boos werd dus dit rondje ken ik niet mee doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Tijdje geleden dat ik was hier komt de vraag:Waarom en wanneer stuurt je moeder huurmoordenaars achter je aan en wanneer stopt ze en waarom stopt ze dan vul het zo in:Wanneer je moeder ze stuurt: Waarom je moeder ze stuurt: Waneer houdt het op: Waarom houdt het op: 1)Na haar laatste missie...No Son of Mine 2)Je bent geen echte man 3)Na de missie ''making tony'' 4)Omdat je een man bent nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Ja dat komt in de buurt maar er is een reden waarom je dan een man bent en eerst niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 je bent een man omdat salvatore je tot mad man gekroond heeft (als ik het zo mag noemen) dan wordt het:1)Na haar laatste missie...No Son of Mine 2)Je bent geen echte man 3)Na de missie ''making tony'' 4)Omdat je een mad man bent geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 je bent een man omdat salvatore je tot mad man gekroond heeft (als ik het zo mag noemen)dan wordt het:1)Na haar laatste missie...No Son of Mine 2)Je bent geen echte man 3)Na de missie ''making tony'' 4)Omdat je een mad man bent geworden Die eerste 3 zinnen zijn van mij gekopieerd en die laatste is het woordje mad bij toegevoegd. Ik veronderstel dat het aan mij is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 je bent een man omdat salvatore je tot mad man gekroond heeft (als ik het zo mag noemen) dan wordt het:1)Na haar laatste missie...No Son of Mine 2)Je bent geen echte man 3)Na de missie ''making tony'' 4)Omdat je een mad man bent geworden Die eerste 3 zinnen zijn van mij gekopieerd en die laatste is het woordje mad bij toegevoegd. Ik veronderstel dat het aan mij is? we weten nog niet als het juist is en als het zo is is het idd aan jouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb al geantwoord op de jouwe Samurai en ik heb toch gezegt dat ik een goeie reden wil bij Nr.2 en 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Wanneer je moeder ze stuurt: na de missie 'No Son of mine' Waarom je moeder ze stuurt: Ze is een beetje ontgoocheld in hem, hij laat nooit van zich horen of belt haar nooit. Hij is niet de man die zij wil dat hij is. Waneer houdt het op: Na de missie 'Making Toni' wanneer hij een telefoontje krijgt van zijn moeder. Waarom houdt het op: Toni is nu de made man van Salvatore omdat hij al zoveel voor hem gedaan heeft ( de burgemeester vermoord onder andere) En een made man is iets dat veel aanzien krijgt binnen de leoni familie en daarom is toni's moeder nu trots op hem, en blaast ze het contract dat om toni's hoofd staat af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Dizzee heeft het antwoord en de omschrijving die ik wilde gegeven dus hij mag de volgende vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.