VforV Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 neej sorry niet goed Volgens Salvatore was JD een rat. M.a.w. een soort spion voor de Sindacco's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 omdat jd anders te veel macht verkrijgt en leone haat hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 nee nog niet goed VforV en Damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Hij zat achter Salvatore's rug te rodellen over hem[heb juist de missie gespeeld. ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 roddelen??? nee das niet goed p.s. als je bedoeld dat sal in de auto zat was dat niet maar ja is niet goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 ik geef een hint: het gaat er om wat hij met de Sindacco's heeft geflikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 deze is denk ik te moeilijk Het antwoord: Mickey Hamfists zegt dat sal nooit een man kan vertrouwen die zijn baas heeft veraden (die van Sindacco's) De nieuwe vraag is makkelijk: Wat Betekent Grand Theft Auto in het Nederlands Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Grote auto diefstal dacht ik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 jep het stelen van auto's jij bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Oke, hier een makkelijke: Hoeveel boten kan je zelf besturen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) 1.de politie boot 2.een vissers bootje 3.een speedboot 3 dus Bewerkt: 7 mei 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Grote auto diefstal dacht ik! Even onderbreken. Grand Theft Auto betekend niet 'grote' autodiefstal maar gewoon autodiefstal. Doe maar rustig verder en let niet op mij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Oke, Asphalt heeft het goed! Hij mag dus de volgende vraag stellen! Bewerkt: 7 mei 2006 door Big-Loser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 hij reageert niet zal ik dan maar een vraag stellen?? ok Waarom beland Salvatore op een gegeven moment in de gevangenis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Wacht daar nog maar even mee. Ik heb Asphalt net een PB gestuurt. Als hij overmorgen nogsteeds geen vraag heeft gestelt mag jij er een stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.