ASPHALT Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 sorry ik was vergeten hier te kijken volgende vraag: waarom moet je Ned Burner vermoorden voor Donald Love??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 sorry ik was vergeten hier te kijken volgende vraag: waarom moet je Ned Burner vermoorden voor Donald Love??? Hij heeft bewijs van de moord op Avery Carrington. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Hij heeft een foto van hoe jij en Donald Love Avery Carrington omlegde en die is hij van plan in de liberty tree te zetten. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Omdat ASPHALT nog niet heeft gereageerd en er 2 dagen voorbij zijn zal ik de volgende vraag stellen: Ik noem missies en jullie moeten zeggen van wie je die krijgt 1. The guns of Leone 2. Slacker 3.Cash clash 4.Munitions Dump 5.Dead Reckoning 6.Biker heat 7.Karmageddon 8.Cam-pain 9.Grease sucho 10.The offer SUCCES!!! Bewerkt: 15 mei 2006 door robinzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 sorry maar ik kon hier niet meer kijken mijn computer was kaduuk gegaan maar gta-liefhebber is nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Ok hier is de vraag wanneer kan je over de callahan bridge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ok hier is de vraag wanneer kan je over de callahan bridge. Na (of eigenlijk tijdens) de missie 'Driving Mr. Leone.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ok hier is de vraag wanneer kan je over de callahan bridge. Na (of eigenlijk tijdens) de missie 'Driving Mr. Leone.' Is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Wie is de leider van de Forelli's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Wie is de leider van de Forelli's? Mike Forelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Franco Forelli, toch? Circa 1998. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) robinzzz is fout, LucasV heeft het bijna goed. EDIT @ robinzzz hieronder: Sorry, wrong again . Bewerkt: 17 mei 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Franc forelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Sonny Forelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Sonny Forelli Sonny Forelli is dacht ik iemand uit GTA VC. (correct me if I'm wrong). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.