Jump to content
Geplaatst:
comment_264926

hallo hier een quiz over gta libertycitystories

(een supermakkelijke) wie is de hoofdrolspeler

regels:

pas een vraag beanwoorden als jouw vraag goedgekeurd is

en na 2 dagen als het jouw beurt is en je nog niet gepost hebt dan is je beurt weg en is de degene aan de beurt waarvan jij het antwoordt goed geraden hebt

veel succes!!!!

EDIT=morgen(2 December) is hij eindelijk in Nederland verkrijgbaar

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!

Je mag niet meer dan 3 posts per persoon/ per dag hebben. De vragensteller mag wel meerdere keren posten om de antwoorden goed of af te keuren.<<<

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 208.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_418365

Sonny Forelli

Sonny Forelli is dacht ik iemand uit GTA VC. (correct me if I'm wrong).

Yup, Sony Forelli is de baas van de Forelli's circa 1986. Franco Forelli heeft circa 1998 de leidende hand van de Forelli's.

Ik heb het net even op wikipedia opgezocht.

Wikipedia

Leader: Sonny Forelli, (before his death) (GTA:VC) Franco Forelli (GTA:LCS)

Bewerkt: door LucasV

Geplaatst:
comment_418612

Volgens mij was het Franky Forelli maar ik keur je antwoord goed.

LucasV is dus de volgende.

@LucasV: In dat lijstje staan ook die mensen van de golfclub in San Fierro als gang aangeduid :bonk:.

Geplaatst:
comment_421028

Ik dacht dat het deze waren:1)Hij had een 1 miljoen dollar lunch waarbij hij drie Russische prostituees en een manager van een bouwbedrijf regeringscontracten in de wacht probeerden te slepen.2)Hij werd in 1995 gefotografeerd tijdens een lunch met de familie Forelli.3)In 1997 werd Hole beschuldigd van het leveren van drugs aan gemeentelijke ambtenaren in ruil voor contracten in het kader van de volksgezondheid. :?

Geplaatst:
comment_423121

Ik denk niet echt dat het bewezen is dat die persoon Miguel is. :N Want anders zouden we hem niet in gta 3 zien.

Ontopic:Je komt hem tegen in de missie Snuff en je ontmoet hem omdat je voor JD deze persoon moet vermoorden.(Deze persoon(Miguel) zette namelijk JD onder druk). ;)

Edit:nu geloof ik alleen maar feiten. :puh:

Bewerkt: door svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.