robinzzz Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Sonny Forelli Sonny Forelli is dacht ik iemand uit GTA VC. (correct me if I'm wrong). Ja dat klopt maar volgens mij heeft lucasV het wel goed, want in de missie Caught in the act hebben ze het met de assisstent van de burgemeester erover dat FRANCO forrelli DE LEIDER VAN DE FORRELLI'S de burgemeester dwong om dingen voor hem te doen dus het is wel franco forrelli Reageren
LucasV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Sonny Forelli Sonny Forelli is dacht ik iemand uit GTA VC. (correct me if I'm wrong). Yup, Sony Forelli is de baas van de Forelli's circa 1986. Franco Forelli heeft circa 1998 de leidende hand van de Forelli's. Ik heb het net even op wikipedia opgezocht. Wikipedia Leader: Sonny Forelli, (before his death) (GTA:VC) Franco Forelli (GTA:LCS) Bewerkt: 18 mei 2006 door LucasV Reageren
VforV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Volgens mij was het Franky Forelli maar ik keur je antwoord goed. LucasV is dus de volgende. @LucasV: In dat lijstje staan ook die mensen van de golfclub in San Fierro als gang aangeduid . Reageren
LucasV Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Hole, die sinds 1992 het stadsbestuur leidt heeft drie grote schandalen overleefd. Noem ze op. Reageren
Svenie Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik dacht dat het deze waren:1)Hij had een 1 miljoen dollar lunch waarbij hij drie Russische prostituees en een manager van een bouwbedrijf regeringscontracten in de wacht probeerden te slepen.2)Hij werd in 1995 gefotografeerd tijdens een lunch met de familie Forelli.3)In 1997 werd Hole beschuldigd van het leveren van drugs aan gemeentelijke ambtenaren in ruil voor contracten in het kader van de volksgezondheid. Reageren
Svenie Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Wat voor een werk doet Leon McAffrey bij de politie ? Reageren
robinzzz Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hij is detective, maar hij werkt samen met de onderwereld van Liberty city Reageren
Svenie Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hij is detective, maar hij werkt samen met de onderwereld van Liberty city Het juiste antwoord was:detective.Dus jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
robinzzz Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 In welke missie kom je Miguel tegen en waarom ontmoet je hem? Reageren
Svenie Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik denk niet echt dat het bewezen is dat die persoon Miguel is. Want anders zouden we hem niet in gta 3 zien. Ontopic:Je komt hem tegen in de missie Snuff en je ontmoet hem omdat je voor JD deze persoon moet vermoorden.(Deze persoon(Miguel) zette namelijk JD onder druk). Edit:nu geloof ik alleen maar feiten. Bewerkt: 24 mei 2006 door svenie Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 In de missie Contra banned.En je ontmoet hem omdat je jullie een drugsdeal doen. Reageren
robinzzz Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 gta liefhebber heeft het goed Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Sorry dat ik nu een vraag bedenk ik was veel offline maar goed waar is Leone van afgeleid.De naam dus van de mafia familie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.