Agent Kellerman Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 De hangbrug werd eind 1998 voltooid, ondanks de vele protesten! Reageren
Tunix Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Aeroplane krijgen we nog een antwoord te horen? Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Mijn Excuses Ik was het rats vergeten Het antwoord was dus 1998 en ..PIERRO P Heeft het als eerste geraden Jij mag Reageren
PIERRO P Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 In welke missie is een kogelbestendige stretch te krijgen. (wist ff niks anders te verzinnen ) Reageren
profile Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) In de missie ''search and resque''.Ik hoop dat men spelling juist is. Dit is ook toevallig.Ik zit bij deze missie . Sorry maar als ik hier de volgende vraag zou moeten posten en ik denk er niet meer aan stuur dan maar een PM -------------------------------------------------------------------------------- tunix zei me via pb dat het antwoord juist was dus hier is mijn vraag. is er in liberty city stories een ghosttown? ik weet het.Het is geen moeilijke vraag. . (of wel ben ik heel slim ) >>> Door SummerBase: woozie300 laat het goedkeuren van vragen over aan de persoon die de vraag gesteld heeft, niet aan een ander normaal lid. Tevens is het niet toegestaan om te dubbelposten, dus bij deze samengevoegd. <<< Bewerkt: 10 april 2007 door SummerBase Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zwarte StretchMissie: A Date With Death Zwarte Kuruma Missie: Home Sweet Home Die Kuruma is toch zeker donkerblauw in het begin? :S Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zwarte StretchMissie: A Date With Death Zwarte Kuruma Missie: Home Sweet Home Die Kuruma is toch zeker donkerblauw in het begin? :S Neen hoor, deze is Zwart net zo als de Kuruma die altijd bij het Warenhuis van Vincenzo staat. Reageren
spoeky Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Is dit nou de vraag: is er in liberty city stories een ghosttown? Als het niet zo is, sory voor mijn post! Maar goed hier het antwoord: Nee die zit er niet in. In missie filmpjes zit ghost town niet. Dus waarom zouden ze het erin laten? Maar in het spel zelf zit het er ook niet in. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 In de missie ''search and resque''.Ik hoop dat men spelling juist is.Dit is ook toevallig.Ik zit bij deze missie . Sorry maar als ik hier de volgende vraag zou moeten posten en ik denk er niet meer aan stuur dan maar een PM -------------------------------------------------------------------------------- tunix zei me via pb dat het antwoord juist was dus hier is mijn vraag. is er in liberty city stories een ghosttown? ik weet het.Het is geen moeilijke vraag. . (of wel ben ik heel slim ) >>> Door SummerBase: woozie300 laat het goedkeuren van vragen over aan de persoon die de vraag gesteld heeft, niet aan een ander normaal lid. Tevens is het niet toegestaan om te dubbelposten, dus bij deze samengevoegd. <<< Het antwoord is goed. Maar wacht ff volgende keer op het antwoord oke? Het duurde wat langer, Vanwege stage ben ik minder actief op het forum Reageren
profile Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ja oke mijn vraag ken je al Is er in liberty city stories een ghosttown? deze is erg simpel hoor en ja spoeky jou antwoord is juist de volgende is voor jou Bewerkt: 11 april 2007 door woozie300 Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Als ik vraag wat is een koekje (bijvoorbeeld)? Dan zegt de andere, dat is een rechthoekig roze gekleurd deken. Hij stelt de volgende vraag. Dan stelt hij een vraag terwijl het antwoord fout was. Ja laten we het nou maar zo doen. Het antwoord op je vraag is een etenswaren gemaakt van deeg dat zeer goed smaakt bij thee en koffie. Ik doe wel eve nieuwe vraag. Hoeveel verschillende shotguns zitten er in het spel? Er zitten drie shotguns in het spel : een "S.P.A.S. 12" een "Shotgun" en een "Stubbie Shotgun". Comprendé >>> Door SummerBase: Gelieve in het vervolg de capslock uitzetten, bij deze aangepast. Ook kun ej voordat je post beter naar de datums kijken, want bumpen is vooralsnog niet toegestaan op dit forum.<<< Bewerkt: 21 april 2007 door SummerBase Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Als ik vraag wat is een koekje (bijvoorbeeld)? Dan zegt de andere, dat is een rechthoekig roze gekleurd deken. Hij stelt de volgende vraag. Dan stelt hij een vraag terwijl het antwoord fout was. Ja laten we het nou maar zo doen. Het antwoord op je vraag is een etenswaren gemaakt van deeg dat zeer goed smaakt bij thee en koffie. Ik doe wel eve nieuwe vraag. Hoeveel verschillende shotguns zitten er in het spel? Er zitten drie shotguns in het spel : een "S.P.A.S. 12" een "Shotgun" en een "Stubbie Shotgun". Comprendé Je hebt een vraag gequote van 12 Nov 2005. Als je naar de post boven je kijkt zie je dat Spoeky is met een nieuwe vraag stellen. Tevens de volgende keer je Caps Lock uit, dat leest iets gemakkelijker. Reageren
spoeky Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Sorry dat ik zo laat reageer! Ik was het helemaal vergeten :$! Maarja hier de vraag: Welke winkel in LCS waar je in kan, zie je niet in de andere gta's? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Dat kraampje voor see the sight before your flight?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.