MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Als je echt in het hoekje staat hè? Reageren
Sunray Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ja ik denk het wel hoor. Want ik heb ook dat ik soms achter een muurtje sta en zij vuren gewoon door die muur heen dus ik denk dat het ook bij een garage ook zo is. Bewerkt: 31 augustus 2007 door Sunray Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) @Sunray: de situatie die jij beschrijft kan bij alle muurtjes voorkomen. Ik heb het nu specifiek over die garage. Hoe kun je in die garage juist wel of juist niet geraakt worden? Dat geld alleen voor dat object Bewerkt: 31 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 @Sunray: de situatie die jij beschrijft kan bij alle muurtjes voorkomen. Ik heb het nu specifiek over die garage. Hoe kun je in die garage juist wel of juist niet geraakt worden? Dat geld alleen voor dat object ja dat is mijn antwoord Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ok en hoe kun je dan geraakt worden? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ok en hoe kun je dan geraakt worden? Doordat het dak unsolide is. Bewerkt: 1 september 2007 door ASPHALT Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Jep! De volgende is voor ASPHALT (leuk hè die kleine detail vragen ) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waarom moet je in Sight 7 naar de Strip Club? Reageren
Sunray Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik weet het niet zeker en ik kan er ook een heel stuk ver van zijn. Maar is het niet voor Joseph Daniel O'Toole te vermoorden. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit het is. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Omdat de toerist het Red Light District nog wil zien? Weet ik veel @hieronder: Waarschijnlijk het zevende level van de 'See The Sight Before Your Flight' missies Bewerkt: 1 september 2007 door MartyCeha Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waarom moet je in Sight 7 naar de Strip Club? Wat isight 7 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Wat isight 7 Sight 7 is de 7de bezienswaardigheid van See The Sight Before Your Flight. En allemaal fout.. Edit @ Hieronder: Nope.. Bewerkt: 1 september 2007 door ASPHALT Reageren
Tunix Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Omdat mensen die nieuw in de stad zijn altijd als eerste naar de stripclub gaan? Reageren
Sunray Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik weet het denk ik. Om toeristen de verborgen plekjes te tonen in Liberty City? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Helaas allebij fout.. De missie gaat over dat je de mensen voor hun vlucht nog even bezienswaardigheden moet laten zien maar de vraag is waarom de kerel uit Sight 7 naar de Strip Club wil.. Er zit namelijk iets achter, want een bezienwaardigheid is het niet echt.. Bewerkt: 2 september 2007 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.