Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het topic even wat schoon gemaakt. Svp weer doorgaan met het doel van het topic; de Quiz. Cheetha heeft de volgende vraag gesteld:

Noem iets wat niet te zien maar er wel is ?

1

2

3

ik bedoel met deze vraag wat is er in het begin niet maar aan het einde wel VB (sexclubseven-paulie,s reveu club zo bedoel ik het )

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

116

• Svenie

90

• Nissan

70

• Rinaldootje

68

Geplaatst:
Ik heb het topic even wat schoon gemaakt. Svp weer doorgaan met het doel van het topic; de Quiz. Cheetha heeft de volgende vraag gesteld:

1

2

3

ik bedoel met deze vraag wat is er in het begin niet maar aan het einde wel VB (sexclubseven-paulie,s reveu club zo bedoel ik het )

Dus als ik het goed begrijp dan heb je mijn antwoorden ook maar weggehaald,nou fijn :ch: .
Geplaatst:

Die is me inderdaad over het hoofd geschoten, maar ik kan het nog altijd terug halen. :) Aangezien alleen vraag één nog maar geld:

Vraag 1:The sicillians,forellis,en de sindacco,s
Geplaatst:
Die is me inderdaad over het hoofd geschoten, maar ik kan het nog altijd terug halen. :) Aangezien alleen vraag één nog maar geld:
Vraag 1:The sicillians,forellis,en de sindacco,s

Oke dan weet ik dat.
Geplaatst:

Hmm... In ieder geval heb je het puin in Fort Staunton, dat je pas na de missie kunt zien (doordat er enkele houten muurtjes verdwijnen).

Voor de rest weet ik het nog niet goed, wellicht de Portertunnel die is afgesloten?

Geplaatst:

Ja nu snap ik het niet meer,wlke vraag is het nou en welk antwoord is nou goed.

>>> Door ASPHALT: Svp, even goed kijken, aangezien het zelfs nog een keer herhaald is welke vraag er is gesteld.<<<

Geplaatst:
Ja nu snap ik het niet meer,wlke vraag is het nou en welk antwoord is nou goed.

Je kunt de vraag terug vinden op de vorige pagina, en ik heb hem zelfs nog een keer herhaald in mijn post helemaal bovenaan op deze pagina. De vraag is dus:

1

2

3

Verder moet ik bekennen dat ik de vraag wel wat vaag vind. Aangezien iets wat er wel is, maar niet te zien is wil zeggen dat het er al wel moet zijn. Jouw voorbeeld zegt echter gewoon een verandering waarbij dingen in het spel er anders uit zien als in het begin. Dus gewoon andere textures die zijn geladen. Wat ook het geval is bij Paulie's Revue Bar, welke later Sex Club Seven wordt.

Geen idee of je het dus zo bedoeld, maar ik waag een gokje:

1. The Doll's House , vernietigd na de missie
.

2. Punk Noodle noedeldoosjes op de tafel bij in je Safe House op Portland, komen er na de missie
te staan.

3. Verwoest deel van Fort Staunton, eerst intact na de missie
in puin. (Klein stukje is altijd al geladen.)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry jongens, ik heb het de laatste tijd wat drukjes..

Next: Geef mij alle mogelijke manieren waarop je een helikopter kunt krijgen, op de PSP en PS2 apart.

Geplaatst:

In de missie Calm Before the Storm kun je Torini's heli krijgen door met een motorfiets over

de subway naar het desbetreffende dak te rijden.

In False Idols kun je de heli krijgen door op de Callahan Bridge op een onzichtbare

vloer te gaan staan en de bestuurder van Faith eruit te trekken.

Je kan op de PSP ook een Cheatdevice gebruiken

om een Hunter, Dodo, VCN Heli en de Maverick te spawnen

Geplaatst:

Goh,gemakkelijk.

Met de PSP

In de Missie Calm before the storm kan je Massimo's Heli stelen

door van de Metrobaan op het gebouw springen waar hijh is geland.Je kan hem niet houden.

Op een gegeven moment ontploft ie.

PS2

In False Idols kun je de heli krijgen door op de Callahan Bridge op een onzichtbare

Deze kan je wel houden.

PSP:

Cheatdevice!

En er is ook een savegame zonder cheatdevice,de Hunter savegame,en

nog een andere Savegame,de gewone heli(Maverick) savegame

en nog één iets anders,de Police Maverick Savegame.

Geplaatst:
Goh,gemakkelijk.

Met de PSP

In de Missie Calm before the storm kan je Massimo's Heli stelen

door van de Metrobaan op het gebouw springen waar hijh is geland.Je kan hem niet houden.

Op een gegeven moment ontploft ie.

PS2

Deze kan je wel houden.

PSP:

Cheatdevice!

En er is ook een savegame zonder cheatdevice,de Hunter savegame,en

nog een andere Savegame,de gewone heli(Maverick) savegame

en nog één iets anders,de Police Maverick Savegame.

Jep, maar 'r is nog een manier.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...