ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 De flametrowler Nee, hoe zeg je dat.. xD Wat ik zoek kan niet schieten, vuur spuwen of iets dergelijks. Je kan er dus niemand meer vermoorden. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Een lege minigun? De camera? Je telefoon? Bewerkt: 31 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Een lege minigun? De camera? Je telefoon? Camera en telefoon zijn kleiner dan de minigun, en die is al genoemd. Fout dus. Hij is behoorlijk wat groter dan bijvoorbeeld de minigun of de rocket launcher. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Een Wagen? -> Iemand Overrijden Een Helikopter? Of mischien een Granate met afstandsbediening, zonder dat je op het knopje drukt? Of alleen het knopje? Ik geef toe, een moeilijke vraag, maar vast met een simpel andwoord. Greetz. Darkje De Zemy Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 De flametrowler Nee, hoe zeg je dat.. xD Wat ik zoek kan niet schieten, vuur spuwen of iets dergelijks. Je kan er dus niemand meer vermoorden. De Katana? (kan niet schieten of vuur spuwen, maar je kunt er wel mensen mee vermoorden) Mvg, Flitskikker Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Een Wagen? -> Iemand OverrijdenEen Helikopter? Of mischien een Granate met afstandsbediening, zonder dat je op het knopje drukt? Of alleen het knopje? Ik geef toe, een moeilijke vraag, maar vast met een simpel andwoord. Greetz. Darkje De Zemy Het is een vuurwapen, dus geen granaat of iets dergelijks. De flametrowler Nee, hoe zeg je dat.. xD Wat ik zoek kan niet schieten, vuur spuwen of iets dergelijks. Je kan er dus niemand meer vermoorden. De Katana? (kan niet schieten of vuur spuwen, maar je kunt er wel mensen mee vermoorden) Mvg, Flitskikker Je kan er niemand mee vermoorden, fout dus. Zoals ik overigens een paar posts geleden vertelde, is het wel een vuurwapen, maar het kan niet schieten. Je kan er zelfs helemaal niets mee. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat standbeeld op Shoreside Vale bij het vliegveld droeg dacht ik een wapen? Of was het een vlag wat hij had... Of het billboard op staunton van Heavy Weapons. Pfff echt een lastige vraag... Reageren
cj101 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Het wapen van liberty city zelf. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat standbeeld op Shoreside Vale bij het vliegveld droeg dacht ik een wapen? Of was het een vlag wat hij had... Da's een vlag, ja. Of het billboard op staunton van Heavy Weapons. Pfff echt een lastige vraag... Reken ik goed, samen met de .357 op het Ammu-Nation billboard de grootste wapens Next one for you. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ok komt ie: Noem alle doodlopende wegen waar tóch auto's en motoren heen rijden en weer omdraaien. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ok komt ie:Noem alle doodlopende wegen waar tóch auto's en motoren heen rijden en weer omdraaien. wat is dat nou weer voor een vraag >>> Door ASPHALT: Wat is dit nu weer voor post..?<<< Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Even denken, hoor... - De weg naar de Lift Bridge (als ie is afgesloten) - Sommige wegen in de Porter Tunnel - De wegen naar de Ferry (want normale auto's kunnen daar niet op) Voor de rest weet ik er niet meer. Mvg, Flitskikker Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Even denken, hoor...- De weg naar de Lift Bridge (als ie is afgesloten) - Sommige wegen in de Porter Tunnel - De wegen naar de Ferry (want normale auto's kunnen daar niet op) Voor de rest weet ik er niet meer. Mvg, Flitskikker Ik mis er nog één Reageren
cheetha Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 - De weg naar de Lift Bridge (als ie is afgesloten) - Sommige wegen in de Porter Tunnel - De wegen naar de Ferry (want normale auto's kunnen daar niet op) - de callahan bridge Voor de rest weet ik er niet meer. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 - De weg naar de Lift Bridge (als ie is afgesloten)- Sommige wegen in de Porter Tunnel - De wegen naar de Ferry (want normale auto's kunnen daar niet op) - de callahan bridge Voor de rest weet ik er niet meer. Volgende voor jouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.