ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Black Lightman Goed, volgende voor jou. Reageren
cheetha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 noem 4 verwijzegingen naar films Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 De missie Passion of The Heis t(passion of the Christ) De missie The Portland Chainsaw Masquerade (The Texas Chainsaw Massacre) De missie Don in 60 seconds (Gone in 60 Seconds) De missie The Whole Nine Yardies (The Whole Nine Yards) En ik ken er nog wel meer Reageren
cheetha Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 dass ist gut marty ceha Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Het kostte bijna een maand maar hier is ie dan Mijn vraag: Noem alle intereurs waar je naar binnen kan kijken, maar niet naar binnen kan (dus een soort etalage). Het zijn er 6, waarvan 3 van dezelfde winkelketen zijn. Bewerkt: 19 september 2008 door MartyCeha Reageren
Basssss Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Het kostte bijna een maand maar hier is ie dan Mijn vraag: Noem alle intereurs waar je naar binnen kan kijken, maar niet naar binnen kan (dus een soort etalage). Het zijn er 5, waarvan 3 van dezelfde winkelketen zijn. Ik weet ze niet allemaal, maar help anderen ff opweg met diegene die ik weet: Capital Auto's -> Kantoortje Giovanni Casa's Slagerij Bewerkt: 18 september 2008 door Basssss Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Die zijn goed. Ik mis er nog wat. Reageren
cj101 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Die zijn goed. Ik mis er nog wat. De enigste die ik erbij kan verzinnen is het stadion. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Die zijn goed. Ik mis er nog wat. De enigste die ik erbij kan verzinnen is het stadion. Die tel ik niet mee helaas... Had ik moeten zeggen maar ja, ik bedoel alleen de interiors met de glazen ruiten enzo. Bewerkt: 19 september 2008 door MartyCeha Reageren
Basssss Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik weet ze niet allemaal, maar help anderen ff opweg met diegene die ik weet: Capital Auto's -> Kantoortje Giovanni Casa's Slagerij Makkelijk dit... Snapmap Als je daar staat en kijkt naar het zuiden, dan zie je tientallen winkels met kleine etalages. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Die met die nep etalages bedoel ik niet Hint Hint Hint: Een kledingwinkelketen. Noem alleen maar de naam en de vestigingen. Dat zijn er dus al 3. Die 2 wat Bassssssssssssssssssssssssssssssssssss zei, dat zijn er 5. En dan is er nog één, en die heeft te maken met Donald Love. Nu is ie echt makkelijk Reageren
cheetha Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) - Capital Auto's -> Kantoortje - Giovanni Casa's Slagerij - mr benz portland - mr benz staunton island - mr benz shoreside vale - toshiko kasen home - LOVE MEDIA Bewerkt: 23 september 2008 door cheetha Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Toshiko's ook? Nou ja, de anderen zijn in ieder geval goed dus de volgende is voor jou Reageren
cheetha Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 wat is tevens een achternaam (RL) maar ook een winkel ingame ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.