Bohan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Jerry Martinez Uhmm.. -.- Dit is de Liberty stories quiz Gezien de tijdslijn is in LCS Jerry Martinez al 14 jaar Dood (Als ik het even snel goed hebt uitgerekend) Jerry martinez is de eerste opdrachtgever van Vice city stories Ik stel de vraag even opnieuw om zo de mensen minder moeite te geven. Wie is je allereerste echte opdrachtgever In Gta Liberty City Stories. Dan is het Vincenzo Cilli! Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Neen, het is Salvatore. Hij geeft je de ''opdracht'' om te gaan werken voor Vincenzo Chili, om weer van onderaf te beginnen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Jerry Martinez Uhmm.. -.- Dit is de Liberty stories quiz Gezien de tijdslijn is in LCS Jerry Martinez al 14 jaar Dood (Als ik het even snel goed hebt uitgerekend) Jerry martinez is de eerste opdrachtgever van Vice city stories Ik stel de vraag even opnieuw om zo de mensen minder moeite te geven. Wie is je allereerste echte opdrachtgever In Gta Liberty City Stories. Dan is het Vincenzo Cilli! een handjevol posts daarvoor had ik al gezegt dat vincenzo fout is Neen, het is Salvatore. Hij geeft je de ''opdracht'' om te gaan werken voor Vincenzo Chili, om weer van onderaf te beginnen. Deze is correct Reageren
wupie Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Joseph Daniel O'Toole >>> Door ASPHALT: Nee, ook niet. Het antwoord van Cuban Gangster, Salvatore Leone, is al goedgekeurd. Overigens was Vincenzo Cilli al fout, en je zal eerst opdrachten moeten doen voor Cilli wil je JD ontmoeten.. <<< Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 stelt cuban gangster nog een vraag of wat >>> Door ASPHALT: In het vervolg een PB'tje sturen, dit valt onder spam. <<< Reageren
Nissan Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ik zal ASPHALT maar wat werk uit handen nemen door nu een vraag te stellen . In de missie Slacker (Vincenco Chili) moet je een neger naar zijn werk in Chinatown brengen. Op de plaats waar de neger staat is nog een ''ongenode gast''. Ik geef vast een Hint, hij bezit 2 wielen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Op de plek waar de je neger moet ophalen staan 1 zwerver met 1 molotov cocktail, Hij zit op een bankje Maar er is ook een Biker die nogal op Dwayine of een van zijn gangmembers lijkt. Gezien zijn houding zit hij te klussen aan zijn motor Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Dankje Simpele, omdat ik niet echt veel zin heb in een vraag Wie heeft het intronummer (A Dark March) gemaakt? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) DankjeSimpele, omdat ik niet echt veel zin heb in een vraag Wie heeft het intronummer (A Dark March) gemaakt? Danger Mouse Bewerkt: 9 april 2009 door vice infernusX Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Danger moude is correct, vice infernusX volgede vraag voor jou Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 bedankt rinaldootje oke volgende vraag is: wat is het allereerste voertuig dat je in lcs ziet greatz vice infernus Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Het is de Coach dat je als eerste ziet. Je zie hem in het Filmpje waarin Toni voor het eerst te zien is. Je ziet hem de hoek omrijden bij de noodle punk. Bewerkt: 10 april 2009 door Rinaldootje Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Het is de Coach dat je als eerste ziet.Je zie hem in het Filmpje waarin Toni voor het eerst te zien is. Je ziet hem de hoek omrijden bij de noodle punk. goed zo rinaldootje jij mag de volgende vraag stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.