Rinaldootje Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Bedankt, Een opdrachtje laat op een snapmap de locatie zien van al je opdrachtgevers. Alle locaties en niet aleen van de eerste missies Bewerkt: 12 april 2009 door Rinaldootje Reageren
Nissan Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Waar je ze in hun eerste missie vind of waar je ze allemaal kunt vinden? Iig he ik met deze post een Map gegeven met waar je ze in hun eerste missie vind. Klikje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Ik bedoelde ze allemaal, sorry ik had het in de eerste post moetten zeggen En sorry ik moet ook zeggen dat je in die snapmap al een paar foutjes hebt gemaakt Bewerkt: 12 april 2009 door Rinaldootje Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Geen idee of ik er vergeten ben, maar volgensmij moet hij redelijk compleet zijn; SnapMap Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Volgens mij is hij wel goed. dus jij bent ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Ik vergeet 't toch altijd.. :$ Next: Geef me de personages die meer dan één kledingstuk dragen + de kledij zelf. (Bijv. Jantje met de Lange Achternaam; Net pak en een trainingspak) Reageren
cheetha Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 JD o tool - Gimp suit, hemd+broek+leone suit donald love - wollen trui beige broek+ pak Toshiko kasen- badjas + gala jurk Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Voeg daar maar aan toe: Toni Cipriani - Een heleboel outfits Salvatore Leone - Net pak; Gevangenis pak Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Wat er staat klopt al (Ik neem aan dat het 'Leone suit' bij JD staat voor 't nette pak in The Made Man?) Toni even uitsplitsen.. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Casual Clothes Leone Suit Overalls Avenging Angel's fatigues Chauffeur's Clothes Lawyer's Suit Tuxedo The King Jumpsuit Cox Mascot Suit Underwear Hero Garb 'Dragon' jumpsuit Antonio Sweats Goodfella Wiseguy Salvatore Leone - Net pak; Gevangenis pak JD o tool - Gimp suit, hemd+broek+leone suit donald love - wollen trui beige broek+ pak Toshiko kasen- badjas + gala jurk Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Sommige pakken zijn optioneel, en hoeven niet door Toni gedragen te worden. Het "The King Jumpsuit" hoeft bijvoorbeeld nooit gedragen te worden. Maar buiten dat vergeten jullie nog iets.. ^^ Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Giovanni Casa: Slagerspak, Baby-SM pak De verplichte outfits van Toni zijn (voor hoofd en zijmissies): Casual Leones Suite Overalls Avening Angel Chauffeurs Clothes Tuxedo Lawyers Suite Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 We've got a winner! Casa miste inderdaad nog, volgende voor jou.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Noem 3 outfits die een duidelijke filmverwijzing zijn. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Leone suit - The godfather Overals - Weet niet welke film maar ik denk The texas chainsaw masecare Dragon jumpsuit - kill bill Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.