MartyCeha Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Leone suit - The godfatherOverals - Weet niet welke film maar ik denk The texas chainsaw masecare Dragon jumpsuit - kill bill De laatste twee tel ik goed, maar de eerste niet. Leone suit zou een verwijzing kunnen zijn naar iedere mafiafilm, niet specifiek the godfather. Hint: Denk ook aan de naam van de outfit. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Goodfella's outfit: duidelijke verwijzing naar de film Goodfellas uit 1990 Overall: de film Texas Chainsaw Massacre 'Dragon' Jumpsuit: de film Kill Bill Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Goodfella's outfit: duidelijke verwijzing naar de film Goodfellas uit 1990Overall: de film Texas Chainsaw Massacre 'Dragon' Jumpsuit: de film Kill Bill That's it! Volgende voor jou. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Wie is er de don van de Siciliaanse maffia? Reageren
cheetha Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Massimo Torini Bewerkt: 6 mei 2009 door cheetha Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Massimo Torini Bellisimo. De volgende is voor jou Cheetah. Reageren
cheetha Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 noem 4 wapens waarmee je een pedstrian in 1x dood mee hebt? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 er zijn er meer dan 4, ik doe re zoveel ik weet Chainsaw (Je hoeft er maar 1X tegen aan te lopen) .357 (Colt Python) (One shot one kill) Sniper rifle (1 shot 1 kill) PSG1 (Laser scope) (Same 1 shot one kill) M60 (Idem) Minigun (Ook niet moeilijk) Flamethrower (Hoeft maar een beedje vuur op te komen en dag dag pederstrian) Rocker launcher (Je kan er meerdere mee vermoorden) (Remote) Grenades (Met beide heb je er maar 1 nodig) Molotov cocktails (Zelfde als flametrower' Vehicle bomb (Net als grenades) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Aaah overdrijven, Het werkt tot nu toe altijd. ^^ een makkelijke. 1+1=?? Ooh GTA:LCS De hoeveelste GTA is GTA:LCS in de reeks met GTA london 69 & 61 en GTA advance meegeteld? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Aaah overdrijven, Het werkt tot nu toe altijd. ^^een makkelijke. 1+1=?? Ooh GTA:LCS De hoeveelste GTA is GTA:LCS in de reeks met GTA london 69 & 61 en GTA advance meegeteld? 8 Reageren
Nissan Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 GTA I = 1 GTA2 = 2 GTA London '69 + '61 = 4 GTA III = 5 Advance = 6 Vice City = 7 San Andreas = 8 LCS = 9 VCS = 10 IV = 11 CTW = 12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.