vice infernusX Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) bedankt aan de irritante mensen die mij stoorden met een pb oke volgende vraag: in welke twee missies zie je torrini in een helikopter Bewerkt: 8 september 2009 door vice infernusX Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 The Sicilian Gambit en Calm Before the Storm Greetz Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 The Sicilian Gambit en Calm Before the StormGreetz goed Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ben heel miniem verbonden met Toni en ik leef niet lang in het spel. Wie ben ik? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Vincenzo chilli Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Even een tip, als ik sterf dan unlock je iets in het spel. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Vincenzo Chili: Je unlocked Overall outfit, Slash TV en een Grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. JD O'Toole: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Wayne: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. En je krijgt zijn kogelvrije PCJ-600 als je die oppakt. Dan Sucho: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. En je krijgt zijn unieke Hotrod met blauw/zwarte kleur als je die in de missie oppakt. Giovanni Casa: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Paulie Sindacco: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Roger C. Hole: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Vincenzo Chili: Je unlocked Overall outfit, Slash TV en een Grafsteen op het kerkhof op Staunton Island.JD O'Toole: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Wayne: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. En je krijgt zijn kogelvrije PCJ-600 als je die oppakt. Dan Sucho: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. En je krijgt zijn unieke Hotrod met blauw/zwarte kleur als je die in de missie oppakt. Giovanni Casa: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Paulie Sindacco: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Roger C. Hole: Een grafsteen op het kerkhof op Staunton Island. Grease Sucho is het goede antwoord, hetgene dat ik wel bedoelde met unlocken was de telefoontjes die je ontvangde na de missie in de telefooncellen om streetraces te beginnen. Je antwoord is goed. De volgende vraag is voor jou. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ah oke . Ik geef m'n vraag door, want ik weet niks. Reageren
cheetha Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 dit personage is - zint op wraak - woont in staunto island wie is het Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Toshiko Kasen. Ze zint op wraak van haar man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.