DeathPenalty Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 GTAIVFreak, hoe kom je aan die informatie? Op WikiGTA staat nergens dat ze een elektrische motor hebben. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 GTAIVFreak, hoe kom je aan die informatie? Op WikiGTA staat nergens dat ze een elektrische motor hebben. Dit stond op www.gtaforum.com. Hierbij de link. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=244852 Reageren
Cencicodis Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb 2 auto's in LCS met een elektrische motor. Namelijk de V8 Ghost en de Phobos VT. Het zegt op zich: V8 Ghost. Weet je waar v8 voor staat? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb 2 auto's in LCS met een elektrische motor. Namelijk de V8 Ghost en de Phobos VT. Hoe kom jij er op dat de V8 Ghost een elektrische motor heeft? De naam zegt het toch al. Maar de Phobos VT is wel degelijk elektrisch voorzien , dus heb jij de volgende vraag. @DeathPenalty: als je iets over al de dingen van GTA wil weten moet je niet alles gaan afhalen van 1 bepaalde site, maar Ingame ervaring opdoen en veel verschillende sites bezoeken . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Heav, spreek niet tegen me alsof ik dom ben Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Thanks Hearv. Van die V8 als je gaat naar de link van de site waar ik het antwoord gevonden heb kan je lezen dat men zegt dat de V8 ook elektrisch aangedreven is dus heb ik hem bij mijn antwoord gezet. Nu mijn vraag: In de missie "Overdose Of Trouble" vraagt Maria aan Toni om haar een lift te geven naar "the diner at Callahan Point". Wat klopt er niet aan deze zin die Maria zegt. Ze zegt dit tijdens de cutscene. Ik zoek een gedetailleerd antwoord. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Dat de zogezegde 'Diner' eigenlijk een Laundry is ? Reageren
Cencicodis Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 In callahan point bevinden zich geen zogenaamde 'diners'. Wel is er een donutbar waarna er enkele 'bikers' je achtervolgen tot de plaats waar de zap ligt. en dat is dan uiteindelijk Salvatores Mansion. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 In callahan point bevinden zich geen zogenaamde 'diners'.Wel is er een donutbar waarna er enkele 'bikers' je achtervolgen tot de plaats waar de zap ligt. en dat is dan uiteindelijk Salvatores Mansion. Dit klopt. In GTA LCS speelt het verschaal zich af in 1998 waar er toen een donutbar was aan callahan point. Het is pas in GTA III (2001) dat het een diner geworden is. Volgende vraag voor jou Cencicodis Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik stel voor dat iemand anders een vraag stelt. We zijn ondertussen al meer dan een week verder. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Oké, dan stel ik hem wel Hoe heet de gamemode in GTA LCS Multiplayer waarbij de speler bepaalde auto's moet inleveren om zo geld te verdienen? Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) Stuur Cencicodis dan een PB. Je mag niet zomaar een nieuwe vraag stellen . Bewerkt: 16 oktober 2009 door Cuban Gangster Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Hij was laatst op 30 sept online. Dus ik denk ook niet dat je snel een reactie kan verwachten. En nu Ontopic: Die multiplayer modus heet wedding list Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Oke Snapmapvraag. Waar ben ik? Ik kan een boot zien varen. Maar ik kom hier niet weg. Ik kan een trein zien rijden, Maar ik kom hier niet weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.