NummerLock Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Deze? Jep, volgende voor jou!!! Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Waarom is de Dodo uit LCS nutteloos? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Het is dezelfde uit GTA: III. Wat betekend dat de besturing voor de Dodo Erg moeilijk is. Ook moet je de Dodo met de Cheatdevice spawnen. En je kan niet zo hoog vliegen door het limiet dat er boven de stad hangt. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Spreek je uit ervaring? Want zover ik weet is dit fout. Maar misschien dat er verschillen zijn tussen de PSP en de PS2 versie van het spel omtrent de Dodo? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Spreek je uit ervaring? Want zover ik weet is dit fout. Maar misschien dat er verschillen zijn tussen de PSP en de PS2 versie van het spel omtrent de Dodo? Ik gokte maar wat. Weet ik veel. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Spreek je uit ervaring? Want zover ik weet is dit fout. Maar misschien dat er verschillen zijn tussen de PSP en de PS2 versie van het spel omtrent de Dodo? Ik gokte maar wat. Weet ik veel. Dan is het fout. Reageren
NummerLock Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Zoals Rinaldootje al zei, kun je hem alleen spawnen met cheatdevice en heb je last van het limiet. Verder is er weinig mee te doen, alleen te vliegen en misschien een beetje te rijden . Volgens mij past hij ook niet in een garage, maar das gewoon een gokje . Ik heb het nog niet getest, maar met landen en opstijgen blijkt ook een probleem te zitten... Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 In GTA Liberty City Stories is het vliegtuig gewoonlijk niet beschikbaar, maar met behulp van de CheatDevice is het mogelijk om de GTA III-versie (dus zonder vleugels) te verkrijgen. GreetZ, Claude "CJ" Vercetti Reageren
Dotz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Spreek je uit ervaring? Want zover ik weet is dit fout. Maar misschien dat er verschillen zijn tussen de PSP en de PS2 versie van het spel omtrent de Dodo? Wat ik even wou vragen: is het mogelijk de dodo te krijgen in de ps2-versie van GTA Liberty City Stories? Want zover ik weet is dat onmogelijk? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Zonder verdere software onmogelijk, met wel. Ik heb het nooit geprobeerd, maar volgens Edison Carter moet het mogelijk zijn met behulp van cheatprogramma's zoals Codebreaker, Gameshark of ARMax: http://www.cheatdevice.com/gta/lcsps2.htm. Daarmee zou je dan de voertuig spawn cheats kunnen manipuleren om zo andere voertuigen te spawnen. Overigens is het antwoord op de vraag naar mijn weten dat de Dodo geen besturing heeft (en daardoor niet bewogen kan worden = vrij nutteloos). Ik ga morgen echter op vakantie, dus mocht het antwoord goed zijn moet men maar even doorgaan met een ander. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Fijne vakantie dan maar Wordt er nog gereageerd op de antwoorden of ehh...? Reageren
Kratod Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Fijne vakantie dan maar Wordt er nog gereageerd op de antwoorden of ehh...? Zijn we soms gestopt of wa ? MVG. KRatod Reageren
Basssss Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Overigens is het antwoord op de vraag naar mijn weten dat de Dodo geen besturing heeft (en daardoor niet bewogen kan worden = vrij nutteloos). Ik ga morgen echter op vakantie, dus mocht het antwoord goed zijn moet men maar even doorgaan met een ander. Dat is naar mijn weten goed. Oftewel, de eerstvolgende mag een vraag stellen. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.