GuitarGuy666 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 GTA III stories? anders gta stories. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Lang geen vraag beantwoord. dus ik mag een vraag stellen, maar ik heb geen zin dus de eerst volgende mag een vraag stellen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Krijg je als beloning wanneer je de zijmissie 'Love Media' hebt voltooid. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Krijg je als beloning wanneer je de zijmissie 'Love Media' hebt voltooid. Wat bedoel je daarmee? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Laat ik het even duidelijker stellen; Het is geen echte missie, maar een challenge. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Het was duidelijker geweest als je had gezegd 'Wat krijg je als beloning' Je krijgt een bepaald geldbedrag voor ieder voertuig. Lever je alle voertuigen perfect in dan is je minimale beloning $52.000,- Je krijgt ook een 'V8 Ghost' en een PCJ-600 bij je safehouse op Stauton island. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Laat ik het even duidelijker stellen; Het is geen echte missie, maar een challenge. Oh, je bedoelt wat krijg je als... weet je wel? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 @Rinaldootje, weet ik, en volgende voor jou! @supergtagamer, ja, dat bedoelde ik Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Wat hebben deze locaties met elkaar gemeen? EDIt, Oke sorry, Had dat niet eens door. Het antwoord van supergtagamer was wel goed. Maar omdat iemand anders nog een vraag mocht stellen kan jij jammergenoeg nu geen vraag stellen. Bewerkt: 14 augustus 2010 door Rinaldootje Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Gokje: het is allemaal de zelfde weg? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Lang geen vraag beantwoord. dus ik mag een vraag stellen, maar ik heb geen zin dus de eerst volgende mag een vraag stellen Ik snap dat het lastig is wanneer iemand een moeilijke vraag stelt, maar Dotz is nog steeds aan de beurt. Je kunt niet zomaar van vraag gaan wisselen wanneer het te moeilijk wordt, vraag eerst om een tip of iets dergelijks. Dotz' vraag: Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. GTA PSP ? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Oké ik zal een vraag stellen: Wat was de oorspronkelijke naam van GTA Liberty City Stories? Ik heb het dus over de naam die gebruikt werd door R* ten tijde van de ontwikkeling van de game. Ik zei het al eerder, maar om het nog even duidelijk te houden: GTA III stories Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Hoeveel keer is hier nu al het zelfde antwoord gezegd?? En Dotz, waar blijf je? Is het nu juist of fout van bovenstaande personen?? >>> Door Asphalt: Als hij het topic niet heeft gezien is hier reageren vrij zinloos, een PM is dan een slimmere aanpak. <<< Bewerkt: 15 augustus 2010 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.