Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Waarom stuurt ma Cipriani huurmoordenaars op haar eigen zoon af? Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Toni is in haar ogen minderwaardig aan zijn vader en kan dan ook niets goed doen. Om de schande uit te wissen gaat ma Cipriani zelfs zo ver dat ze huurmoordenaars op Toni afstuurt. Pas als Toni een made man wordt is ze tevreden. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Goed, de volgende vraag is voor @Lord-Vortex Reageren
norik Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 lord vortex reageert niet mag ik dan a.u.b de volgende vraag stellen zo ja stel ik nu de vraag waarom heeft donald love met de verkiezingen verloren moeilijk hé >>> Door Asphalt: Nee, je neemt niet zomaar de beurt over. Stuur hem eerst maar eens een PB. <<< Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ok. Sorry voor de late reactie maar dat kwam omdat ik een weekendje weg was. Een makkelijke Waarom moet je Ned Burner vermoorden? Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ok. Sorry voor de late reactie maar dat kwam omdat ik een weekendje weg was. Een makkelijke Waarom moet je Ned Burner vermoorden? Hij heeft foto's van Donald terwijl hij een lijk zit te eten. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Ok. Sorry voor de late reactie maar dat kwam omdat ik een weekendje weg was. Een makkelijke Waarom moet je Ned Burner vermoorden? Hij heeft foto's van Donald terwijl hij een lijk zit te eten. Nah, niet helemaal correct maar wel goed genoeg. Volgende is voor jouw: Haruhi_Suzumiya. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Volgende voor degene die dit leest, ik weet er geen. Reageren
Kratod Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Vertel me het verhaal van Tony van begin tot einde. Dus wat deed hij en wat is er met hem gebeurd . Reageren
Nissan Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Vertel me het verhaal van Tony van begin tot einde. Dus wat deed hij en wat is er met hem gebeurd . Even dit gekopiëerd uit de IV Quiz, want dit slaat natuurlijk nergens op. Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken... Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?" Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?" Reageren
Kratod Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 owke..... Vanaf welke missie krijg je de pak Casual Clothes? Reageren
Nissan Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 owke..... Vanaf welke missie krijg je de pak Casual Clothes? Home Sweet Home. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 ummm, dat is niet goed :$ De Casual Clothes heeft Toni aan als je die missie begint, en je kan de kleding pas veranderen nadat je verplicht het Leone Suit hebt gedragen, dus Home Sweet Home is het enige goede antwoord. Reageren
Kratod Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 ummm, dat is niet goed :$ De Casual Clothes heeft Toni aan als je die missie begint, en je kan de kleding pas veranderen nadat je verplicht het Leone Suit hebt gedragen, dus Home Sweet Home is het enige goede antwoord. Het eerste stukje klopt en home sweed home niet, want dan krijg je de Leone suit tot je beschiking! Dus je hebt hem al vanaf het begin, lees Wiki GTA maar , maar omdat het eerste stukje klopt ben jij aan de buurt [wiki=Casual Clothes][/wiki] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.