.Sharingan Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Allemaal aparte interiours? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Dat heeft Vice City ook, dus helaas niet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Je kan al je rewards (Hidden packs, Outfits) bij al je safehouses vinden (i.p.v. bij maar enkele safehouses bij de voorgaande GTA's) Bewerkt: 10 maart 2014 door Rinaldootje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Dat antwoord was niet wat ik zocht, maar was op zich wel bijna volledig juist geweest, zij het niet dat er twee voertuigen zijn die je enkel in Staunton ontvangt als beloning en niet bij de andere twee safehouses. Ik kan het dus niet goedkeuren, maar het was wel een antwoord dat dichtbij kwam! Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Je kan door de ramen naar buiten kijken? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 (bewerkt) Haruhi, Ik denk niet dat dat antwoord correct is. Als ik in bijvoorbeeld GTA:IV het raam uitkijk zie ik auto's En in GTA: V Precies hetzelfde. Zelfs in GTA:Vice City kan ik me herinneren dat je auto's voorbij zag rijden als je uit het raampje van je hotel kamer kijkt. Ik ga voor het antwoord, Elk Safehouse heeft een Health Pick up binnen in. Bewerkt: 12 maart 2014 door Rinaldootje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Je kan door de ramen naar buiten kijken? Op zich is dat wel juist, maar niet helemaal wat ik zocht. Ik ga voor het antwoord, Elk Safehouse heeft een Health Pick up binnen in. Nou, in IV kon je niet naar buiten kijken (of enkel bij Playboy X), daar waren slechts textures voorzien, in V wel het geval. Maar V nekt jouw antwoord dan weer, aangezien V net als LCS (en VCS) Health Pick Up's heeft in alle safehouses. Maar jullie komen zeer dicht inde buurt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat je bij alle safehouses een kleding icoontje hebt waar je alle volledige outfits kan oppikken. i.p.v. apparte interieurs of kleding kasten waar je je outfit in detail kan aanpassen, of kleding icoontjes verspreid over de gehele map. Nu zit ik maar wat te gokken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Geplaatst: 28 maart 2014 Ik heb er lang mee gewacht, maar ik ga deze goedkeuren omdat het op zich wel klopt. Rinaldootje kan de volgende doen! Hetgene dat ik zocht was dat Safehouses in LCS (en VCS) interieurs hebben waarbij je naar buiten kunt kijken (dynamische ramen dus), maar waar je (in tegenstelling tot V) niet naar binnen kunt kijken van buitenaf. De ramen van de safehouses hebben dus textures met meerdere properties. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 Dan probeer ik het simpel te houden bij deze. Welke gangs komen wel voor in LCS, Maar niet in III Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Geplaatst: 20 april 2014 De Sindacco Family, de Avenging Angels en de Sicilians. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Sindacco Family Avenging Angels Sicilians Liberty City Bikers Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Sindacco Family Avenging Angels Sicilians Liberty City Bikers Correct, deze is voor jou. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Welke functie die in vorige GTA's zat kan Toni alleen in cutscenes uitvoeren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.