schopie Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 help kan iemand mij helpe ik heb gta san andreas voor de ps2 maar kan 1buurt niet overnemen het is een gele buurt maar wat ik ook doe ik krijg maar geen gang war kan iemand mij helpen daar staat een foto over welken buurt ik het heb hopelijk kan iemand me helpe http://members.lycos.nl/schopie/ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Je plaatje doet het niet, opload anders via www.imageshack.us. Ik wil je wel helpen, maar wat moet er gebeuren?? Moet ik dat ene stukje innemen? Maar je kunt je SaveGame moeilijk inzenden toch? Want je hebt hem op de PS2! Ruurd31.. :'D Bewerkt: 11 november 2005 door ruurd31 Reageren
Flame^ Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Enkele tips die van pas kunnen komen: - Lok van een ander gang gebied, gang members naar het gebied wat je wilt veroveren toe. Vermoord ze dan in dat gebied. Let op!: Dood ze pas in het gebied, daarbuiten worden ze niet meegeteld. - Je ziet bijv. 2 gang members (of 1) , schiet ze beide neer, en wacht tot de ambulance komt. nadat ze weer zijn gereanimeerd schiet je ze weer dood ! - Zoek altijd een goed plekje als je eenmaal een gang war hebt gestart. Bovenop een huis, is bijv. een goede plek, maar ga niet recht voor de groep staan. Je wordt dan geheit neergeschoten. - Een minigun is altijd handig, als je de Toreno missies heb gedaan, kan je het volgende doen: - Ga naar Toreno's Mansion, pak daar de minigun - Save nu - Pak weer de minigun en save, pak nu weer de minigun en save. Doe dit net zolang als je wilt . Ik hoop dat je hieraan wat hebt . Vergeet niet: Je moet 3 Gang Members doden, wil je een Gang War starten. Bewerkt: 11 november 2005 door Big Smoke Reageren
schopie Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 hbe het plaatje op www.imageshack.us hopelijk kunnen jullie het nu zien. savonds loopt bijmij alleen die gele gang en anders lopen er anderen maar daar kan ik geen gang ware mee doen.heb al heel veel van die gele neergeknalt maar er kwam telkens niks. Reageren
schopie Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 hopelijk weet iemand het hoe we hem toch kunnen overnemen Reageren
abiboe Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 ehm, het gebied op je kaartje ligt in het noorden van San Fiero dat kan je dus niet overnemen Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je kan alleen gebeiden uit Los Santos overnemen jongens . Reageren
Damos Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dat zijn andere gangs die je niet kan overnemen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Je kan alleen gebeiden uit Los Santos overnemen jongens . Er is nog een klein stukje dat je kunt overnemen buiten Los Santos. Het is geel gekleurd op de ingame map. Ik heb het over dit stuk: Bewerkt: 12 november 2005 door Gunslinger Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) In San Fierro, heb je 2 gangs. De gang van Woozie (mensen met zwarte kleren) en de gang van een autosoort, die autosoort is een Blade. In die Blade vind je altijd mensen van die gang. Maar helaas je kunt ze niet overnemen in SF, op Alcatraz weet ik het niet. Ik zal ff kijken. Ruurd31.. :'D Hier volgen foto's van de bendes: (hieronder) Links Woozies bende, rechts die autobende. Ohja Schopie die rechtse bedoel jij! Bewerkt: 12 november 2005 door ruurd31 Reageren
schopie Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) jep de rechter bedoelde ik maar ik vind zo raar dat die niet kan worden overgenomen er zate eerst ook paarse gangs maar die heb wel overgenomen en dat ene eilandjuh die was al groen bij mij Bewerkt: 12 november 2005 door schopie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.