Jump to content

help kan een buurt niet overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

help kan iemand mij helpe ik heb gta san andreas voor de ps2 maar kan 1buurt niet overnemen het is een gele buurt maar wat ik ook doe ik krijg maar geen gang war kan iemand mij helpen

daar staat een foto over welken buurt ik het heb hopelijk kan iemand me helpe

http://members.lycos.nl/schopie/

Geplaatst: (bewerkt)

Je plaatje doet het niet, opload anders via www.imageshack.us. Ik wil je wel helpen, maar wat moet er gebeuren??

Moet ik dat ene stukje innemen? Maar je kunt je SaveGame moeilijk inzenden toch? Want je hebt hem op de PS2!

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Enkele tips die van pas kunnen komen:

- Lok van een ander gang gebied, gang members naar het gebied wat je wilt veroveren toe. Vermoord ze dan in dat gebied. Let op!: Dood ze pas in het gebied, daarbuiten worden ze niet meegeteld.

- Je ziet bijv. 2 gang members (of 1) , schiet ze beide neer, en wacht tot de ambulance komt. nadat ze weer zijn gereanimeerd schiet je ze weer dood :) !

- Zoek altijd een goed plekje als je eenmaal een gang war hebt gestart. Bovenop een huis, is bijv. een goede plek, maar ga niet recht voor de groep staan. Je wordt dan geheit neergeschoten.

- Een minigun is altijd handig, als je de Toreno missies heb gedaan, kan je het volgende doen:

- Ga naar Toreno's Mansion, pak daar de minigun

- Save nu

- Pak weer de minigun en save, pak nu weer de minigun en save. Doe dit net zolang als je wilt :) .

Ik hoop dat je hieraan wat hebt ;) .

Vergeet niet:

Je moet 3 Gang Members doden, wil je een Gang War starten.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

hbe het plaatje op www.imageshack.us hopelijk kunnen jullie het nu zien.

savonds loopt bijmij alleen die gele gang en anders lopen er anderen maar daar kan ik geen gang ware mee doen.heb al heel veel van die gele neergeknalt maar er kwam telkens niks. naamloos8tq.png

Je kan alleen gebeiden uit Los Santos overnemen jongens :sst: .

Er is nog een klein stukje dat je kunt overnemen buiten Los Santos. Het is geel gekleurd op de ingame map. Ik heb het over dit stuk:

overnemen2xq.jpg

Bewerkt: door Gunslinger

In San Fierro, heb je 2 gangs. De gang van Woozie (mensen met zwarte kleren) en de gang van een autosoort, die autosoort is een Blade. In die Blade vind je altijd mensen van die gang.

Maar helaas je kunt ze niet overnemen in SF, op Alcatraz weet ik het niet. Ik zal ff kijken.

Ruurd31.. :'D

Hier volgen foto's van de bendes: (hieronder) Links Woozies bende, rechts die autobende. Ohja Schopie die rechtse bedoel jij!

gallery206uf.jpg

Bewerkt: door ruurd31

jep de rechter bedoelde ik maar ik vind zo raar dat die niet kan worden overgenomen er zate eerst ook paarse gangs maar die heb wel overgenomen en dat ene eilandjuh die was al groen bij mij

overnemen2xq.jpg

Bewerkt: door schopie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...